انصارالله: توقیف کشتی اسرائیلی، جدیت یمن در حمایت از غزه را ثابت می‌کند

انصارالله: توقیف کشتی اسرائیلی، جدیت یمن در حمایت از غزه را ثابت می‌کند
دوشنبه 29 آبان 1402 - 02:19

سخنگوی انصار الله یمن اعلام کرد که توقیف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ، اقدامی عملی است که جدیت نیروهای یمنی برای ورود به نبرد دریایی و حمایت از مقاومت فلسطین در غزه را ثابت می‌کند.

العالم-یمن

محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اقدام نیروهای مسلح یمن در توقیف کشتی صهیونیستی در جنوب دریای سرخ اعلام کرد که توقیف این کشتی، اقدامی عملی است که جدیت نیروهای مسلح در انجام نبرد در حمایت از مقاومت فلسطین در غزه را اثبات می‌کند.

عبدالسلام در توئیتی در صفحه شخصی خود توئیتر خود نوشت: گسترش نیافتن جنگ و درگیری در منطقه، بستگی به متوقف کردن تجاوز اسرائیل در نوار غزه دارد و این نشان می دهد که جهان باید متوجه شود که جنایات دشمن اسرائیل در غزه از هر گونه حد و مرز خود فراتر رفت.

سخنگوی انصارالله با بیان اینکه هر انسان آزاده‌ای در این جهان به هر نحوی که می‌تواند برای توقف تجاوزات اسرائیل به غزه اقدام کند، تصریح کرد: در دنیایی که فقط زبان زور را می‌فهمد، بیانیه‌های محکومیتآمیز بی فایده است.

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن هم در گفت‌وگو با الجزیره گفت که در صورتی که جنگ علیه غزه متوقف نشود، گزینه‌های زیادی پیش روی خود خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، البخیتی تصریح کرد: «ما هنوز گزینه های دردناک زیادی داریم و در صورت ادامه تهاجم از آنها استفاده می‌شود و در صورت تشدید حملات به غزه، حملات خود به دشمن را افزایش خواهیم داد».

وی با بیان اینکه «آمریکا به رژیم صهیونیستی چک سفید برای تجاوز به غزه داده بود»، تأکید کرد که «اگر درگیری گسترش یابد، بزرگترین بازنده مستقیماً دشمن اسرائیل خواهد بود».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن عصر یکشنبه از توقیف کشتی اسرائیلی توسط نیروی دریایی این کشور خبر داد و اعلام کرد که این کشتی اسرائیلی پس از توقیف در جنوب دریای سرخ به سواحل یمن هدایت شده است.

پربیننده ترین خبرها