گزارش العالم از حملایت توپخانه‌ای اسرائیل به منزل یک نماینده لبنانی+ویدئو

دوشنبه 29 آبان 1402 - 23:26

خبرنگار العالم در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی منزل «قبلان قبلان» نماینده لبنانی و یکی از اعضای هیئت رئیسه جنبش «امل» را در منطقه الجبل در شهرک «میس الجبل» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

العالم - لبنان

حسین عزالدین خبرنگار العالم در جنوب لبنان گزارش داد که بمباران رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد آغاز شد و به حومه بسیاری از روستاها و برخی خانه‌های داخل مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی تا شهرک‌های الضهیره رسید.

وی خاطرنشان کرد: توپخانه رژیم صهیونیستی منزل «قبلان قبلان» یکی از اعضای هیئت رئیسه جنبش «امل» را در منطقه الجبل در شهرک «میس الجبل» هدف قرار داد. بمباران رژیم صهیونیستی به «تله العزیه» در حومه شهر «دیرمیماس» در جنوب لبنان آسیب رساند.

.

خبرنگار العالم توضیح داد که توپخانه رژیم صهیونیستی حومه شهرک های مرزی «طیر حرفا»، «رب الثلاثین»، «محیبیب» و حومه شهرک های مرزی «یارین»، «بلیدا» و «علما الشعب» در جنوب لبنان را بمباران کرد.همچنین شهر مرزی «مارون الرأس» در جنوب لبنان توسط بالگردهای اسرائیلی بمباران شد و حومه شهرک «حولا»، وادی «سلوکی»، جنگل «حورا» بین دو منطقه شهرک های «دیرمیماس» و «کفر کیلا» و نیز شهرک «مرکبا» در جنوب لبنان هدف بمباران قرار گرفتند.

پربیننده ترین خبرها