تداوم دروغ پردازی های نتانیاهو علیه حماس در غزه

چهارشنبه 1 آذر 1402 - 14:04

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از شکست های سنگین نظامی از مقاومت فلسطین و لبنان هنوز وعده های دروغ و بی اساس می دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنیامین نتانیاهو در روایتی از قهرمانی های ساختگی گفت: در غزه جایی وجود ندارد که به آن نرسیم. هیچ پناهگاه و پناهی برای حماس وجود ندارد. ما حماس را از بین می بریم و گروگان ها را آزاد می کنیم ، این دو هدف مقدس است، ما حماس را از بین خواهیم برد و به پیروزی خواهیم رسید.»

دانیال هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ما به کشتن اعضای حماس ادامه خواهیم داد. ما سلاح های زیادی به دست آوردیم و ضربه محکمی به سامانه های دریایی و هوایی حماس وارد کرده ایم. حماس کنترل شمال را از دست داده است.

این ادعاها در مورد از دست دادن کنترل شمال غزه در حالی مطرح می شود که مقاومت همچنان فیلم های مستندی از هلاکت سربازان اشغالگر و منفجر کردن تانک ها و خودروهای نظامی آنها را منتشر می کند.

این موضوع پس از اجرای راهبرد تله انفجاری در تونل های ساخته شده به دست حماس آشکارشد که باعث کشته شدن سربازان صهیونیست به هنگام پیدا کردن تونل های مقاومت در غزه شد.

هلاکت نظامیان صهیونیست در آستانه تونل های مقاومت چند روز پس از آن صورت گرفت که یوآو گالانت، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «اسرائیل» سلاح ویژه ای برای مقابله با تونل ها بدون در معرض خطر قرار دادن سربازان خود دارد.

دیوید اورون باروخ، یکی از مقامات قبرستان کوه هرتزل، اعلام کرد که هر ساعت یک سرباز اسرائیلی را دفن می کند و فقط 50 نفر از آنها را تنها در 48 روز دفن کرده است.

پس از اینکه ترس بر جان نظامیان صهیونیست افتاد، رژیم اشغالگر برای بالا بردن روحیه سربازان خود از ژنرال عزرا یاشین کمک گرفت و او برای جلوگیری از فرار صهیونیست ها از خدمت آنچه را که در جنگ های قبلی رخ داده بود برایشان توضیح داد ، اما نکته جالب اینجاست که که این ژنرال هم جزو اسرائیلی های به هلاکت رسیده شد.

پربیننده ترین خبرها