تأکید سید حسن نصرالله بر آمادگى کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف

تأکید سید حسن نصرالله بر آمادگى کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف
پنج‌شنبه 2 آذر 1402 - 19:02

دبیرکل حزب‌ الله لبنان در دیدار امروز وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ایستادگی رزمندگان مقاومت ‌و مردم فلسطین و تأکید بر آمادگى کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی دانست.

العالم - لبنان

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به لبنان، با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، دو طرف در این دیدار درباره آخرین تحولات منطقه، لبنان و فلسطین و جنگ غزه و مسئولیت همه طرف‌ها در این دوره تاریخی و سرنوشت‌ساز برای پشتیبانی از مساله فلسطین و قدس شریف، و همچنین تلاش‌های سیاسی فعلی به منظور توقف حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و سناریوهای احتمالی دراین زمینه گفتگو و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار گزارشی از تحرکات و رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های گذشته برای کمک به مردم فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان در باریکه غزه را ارائه کرد و دستیابی به توافق در زمینه برقراری آتش بس انسان دوستانه و تبادل اسرا را نتیجه مقاومت و پایداری ملت فلسطین و عجز و درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت دانست.

دبیرکل حزب‌ الله لبنان نیز با اشاره به ایستادگی وصف‌ ناپذیر رزمندگان مقاومت ‌و مردم مقاوم فلسطین در باریکه غزه ‌‌و کرانه باختری و تأکید بر آمادگى کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی دانست.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها