تازه ترین گزارش العالم از حملات نظامیان اشغالگر به کرانه باختری + ویدئو

پنج‌شنبه 2 آذر 1402 - 20:43

خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد که یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله های رژیم صهیونیستی در شهرک برقا در شرق رام الله در کرانه باختری رود اردن شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.

العالم - رام الله

خبرنگار شبکه العالم افزود: به گفته شاهدان عینی، این جوان فلسطینی به نام "خضر السيد علی علوان" در حالی که در شهرک خود مشغول چیدن و انتقال زیتون بود، در تیراندازی نیروهای اشغالگر به شهادت رسید. نظامیان صهیونیست به سوی گروهی از جوانان فلسطینی که در حال چیدن و انتقال محصول زیتون بودند، تیراندازی کردند که بر اثر این تیراندازی جوان یاد شده شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

خبرنگار العالم افزود: ارتش رژیم صهیونیستی دیروز نیز یک جوان فلسطینی را در اردوگاه بلاطه به شهادت رساند که پیکر وی بعد از ظهر امروز تشییع شد.

اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس دیروز شاهد یورش ارتش اشغالگر رژیم اسرائیل به منازل فلسطینی‌ها و تخریب گسترده بود.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در جریان درگیری ارتش رژیم صهیونیستی با جوانان فلسطینی در اردوگاه بلاطه دو فلسطینی به ضرب گلوله جنگی نظامیان صهیونیست از ناحیه شکم زخمی شدند.

بلاطه

در پی عقب نشینی اشغالگران، ساکنان اردوگاه علیه اقدامات اشغالگران و در حمایت از غزه راهپیمایی کردند.

حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری از هفتم اکتبر (15 مهرماه) افزایش یافته و تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی از این تاریخ توسط ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف این منطقه بازداشت شده اند.

به گفته خبرنگار العالم، این تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که همه خبرها از قرارداد مبادله اسیران بین مقاومت فلسطین و اشغالگران در غزه حکایت دارد که قرار است فردا جمعه اجرای آن آغاز شود.

با شهادت جوان فلسطینی در شهرک برقا، شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به بیش از 228 نفر و شمار زخمی ها به 2800 نفر رسید.

علاوه بر این، بیش از سه هزار فلسطینی نیز در این مدت توسط نظامیان صهیونیست بازداشت و ربوده شده اند.

پربیننده ترین خبرها