در گفت وگو با العالم؛

جهاد اسلامی: هیچ اسیر صهیونیست جز از کانال مبادله آزاد نخواهد شد

شنبه 4 آذر 1402 - 14:12

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی با بیان این که حتی یک اسیر نظامی صهیونیست جز از کانال مبادله آزاد نخواهد شد، گفت: دشمن با پذیرش طرح آتش بس و مبادله اسرا، در برابر با شروط مقاومت تسلیم شد.

العالم فلسطین اشغالی

ابو سامر موسی از رهبران جنبش جهاد اسلامی، در گفتگو با برنامه مع الحدث شبکه خبری العالم اظهار داشت: آزادی زنان و مردان اسیر فلسطینی از بند زندان های رژیم صهیونیستی، حاصل رشادت رزمندگان مقاومت بوده است و نه خواهش و تمنای دیگران.

وی افزود: این پیروزی و آزادی اسرای مان را مدیون پایداری مقاومت فلسطین هستیم که با تکیه بر قدرت و شجاعت خود در میدان نبرد به آن دست یافته است.

این رهبر جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که آتش بس و مبادله اسرا بر رژیم صهیونیستی تحمیل شد چرا که این رژیم اهداف خود را از همان ابتدای جنگ واضح و روشن بیان و اعلام کرد که اسرایش را با توسل به زور آزاد خواهد کرد نه با مذاکره.. در واقع خط قرمز این رژیم، عدم ورود به مذاکره با جنبش مقاومت اسلامی و نابودی کامل حماس بود.

وی خاطرنشان کرد که در چنین شرایطی وقتی این رژیم آتش بس و مبادله اسرا را می پذیرد در واقع به این معنی است که در برابر شروط مقاومت سر تسلیم فرود آورده است.

سامر موسی تصریح کرد که این آتش بس ممکن است تمدید شود زیرا مقاومت فلسطین برگ برنده های قدرتمندی در اختیار دارد که یکی از آنها تعداد اسرای صهیونیست است.

وی گفت: ما پیش از این هم اعلام کرده ایم که هیچ یک از اسرای نظامی صهیونیستی جز از کانال مبادله آزاد نخواهند شد.

پربیننده ترین خبرها