کشورهای اسلامی چگونه می‌توانند با کشتار صیهونیست‌ها مقابله کنند؟!

کشورهای اسلامی چگونه می‌توانند با کشتار صیهونیست‌ها مقابله کنند؟!
سه شنبه 7 آذر 1402 - 15:48

کارشناس اقتصادی در برنامه صباح جدید شبکه العالم در مواجهه اقتصادی با جبهه جنایتکاران صهیونیستی بر استفاده از توانمندی ها و ابزارهای اقتصادی توسط کشورهای اسلامی برعلیه منافع رژیم اشغالگرقدس تاکید کرد.

العالم - ایران / سیاسی

ناصر فخاری، مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر در برنامه صباح‌الجدید شبکه العالم با اشاره به اینکه تحریم کالاهای ساخت سرزمین‌های اشغالی یا با مشارکت آنها می‌تواند مهمترین ضربه را به این رژیم وارد کند، گفت: این رویه از سوی بسیاری از مردم جهان آغاز شده است اما جای تعجب دارد که برخی کشورهای اسلامی از این رژیم پلید و حامیانش کالا تأمین می کنند؟! چه ضمانتی وجود دارد چنین تروریست هایی حافظ سلامت و منافع مردم مسلمان ما باشند؟

وی ادامه داد: در یک سطح در حالی که امواج خروشان خشم مردم دنیا نسبت به کشتار بی رحمانه غزه با هر دین و مرامی در حال فوران است برخی سران کشورها تغافل می کنند و بی اعتنا به خواست مردم سکوت پیشه کرده اند. در سطح دیگر، برخی حاکمان کشورهای اسلامی آشکارا بیانیه محکومیت می خوانند در حالی که به روال سابق نیازهای اقتصادی رژیم سفاک را تأمین می کنند و شرکای اقتصادی این رژیم هستند.

این فعال اقتصادی افزود: جوانان و مردم کشورهای اسلامی به غیر از اینکه از محصولات وابسته این رژیم اجتناب می کنند لازم است در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و شهروندی ابعاد مختلف جنایات این رژیم را به تصویر بکشانند، باید در محکومیت این رژیم جنایتکار اتفاق بین المللی قاطعی صورت بگیرد.

فخاری همچنین اشاره کرد: اسرائیل خود را نژاد برتر می داند و با این توهم بدون هیچ رحم و شفقتی خون زنان و کودکان را می ریزد و مرگ را شایسته دیگران می انگارد! چگونه برخی کشورهای اسلامی از این رژیم پلید و حامیانش کالا تأمین می کنند؟! چه ضمانتی وجود دارد چنین تروریست هایی حافظ سلامت و منافع مردم مسلمان ما باشند؟ بنابراین ضرورت دارد، حاکمان با وضع موجود قوانین جامع جلوی ورود کالاهای اسرائیلی یا حامی این رژیم را بگیرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها