گفتگوی العالم با جوان ترین اسیر آزاده فلسطینی؛

خشونت علیه اسیران در بخش چهار زندان دامون تا لحظه آزادی ادامه داشت

چهارشنبه 8 آذر 1402 - 13:46

جوان ترین اسیر آزاد شده فلسطینی گفت: اقدامات خشونت بار زندانبانان صهیونیستی علیه ما در بخش چهار زندان دامون تا لحظه آزادی ادامه داشت.

العالم _ فلسطین

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی،‌ 30 اسیر فلسطینی از جمله 15 زن و 15 نوجوان، شامگاه سه‌شنبه در قالب پنجمین گروه از توافق مبادله اسیران بین مقاومت فلسطین در غزه و رژیم اشغالگر اسرائیل، آزاد شدند.

خبرنگار العالم با حضور درمنزل احمد نواف السلایمه، نوجوان آزاد شده فلسطینی و کم سن و سال ترین اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی ساکن شهر قدس اشغالی، با وی و خانواده اش گفت وگو کرد.

خانواده احمد السلايمه، نوجوان ساکن قدس اشغالی و کوچک ترین اسیر فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر، از پسر آزاد شده خود در فضایی غیر قابل توصیف استقبال کردند.

نیروهای رژیم اشغالگر هم قبل از آزادی این نوجوان فلسطینی و هم بعد از آن، به خانه او یورش بردند و پدر و سایر خانواده او را احضار کردند.

پدر احمد السلايمه به خبرنگار العالم گفت: خداوند به مقاومت قهرمان ما خیر و برکت عطا کند که توانست شماری از اسیران بی شمار ما را آزاد کند. پسرم یکی از این اسیران و جوان ترین آنها در زندان های اشغالگران در شهر قدس بود.

احمد السلايمه کوچک ترین اسیر فلسطینی هم درگفت وگو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: «وضعیت ما داخل زندان نامناسب بود، مردان را سرکوب می کردند، زنان را کتک می زدند، با این حال من و دیگر اسیران جوان، همصدا شدیم که در برابر این ظلم و سرکوب سر خم نکنیم.

وی افزود: ما حتی یک بار هم اجازه ندادیم که واحد سرکوب وارد سلول ما شود با این حال اقدامات خشونت بار زندانبانان صهیونیست علیه ما در بخش چهار زندان دامون تا لحظه آزادی ادامه داشت.

پربیننده ترین خبرها