در گفتگوی العالم تشریح شد؛

روایت مجروح فلسطینی از لحظه بمباران و شهادت 13 عضو خانواده اش+فیلم

چهارشنبه 8 آذر 1402 - 14:50

روایت تلخ یک مجروح فلسطینی از واقعه بمباران خانه شان از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی که بر اثر آن همه اعضای خانواده اش را از دست داده و خود نیز با پای قطع شده و بدنی سوخته از زیر آوار نجات یافته است.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد 27 ساله از مجروحان بمباران اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد،‌ در فاجعه بمباران اردوگاه النصیرات پای چپش را از دست داده و پای راستش آسیب جدی دیده است و به خاطر آتش سوزی، دستانش سوخته و صورتش نیز آسیب دیده است.

او گفت: آن روز از دیر البلح به خانه برگشته و در کنار خانواده مشغول گفت وشنود بودیم. غرق در گفتگوی خانوادگی شده بودیم غافل از اینکه این دورهمی به نوعی دورهمی خداحافظی است.

وی افزود: ناگهان خانه در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی ویران شد و همه اعضای خانواده به شهادت رسیدند و من در یک لحظه 13 نفر از اعضای خانواده ام را از دست دادم.

او به خبرنگار العالم گفت مادر و برادران و خواهرانم همیشه از خدا طلب شهادت می کردند و همه به آرزویشان رسیدند.

وی خاطرنشان کرد که در حال حاضر رنج شدیدی را تحمل می کند و هر بار که پانسمان زخمش را عوض می کنند، مرگ را جلو چشمانش می بیند.

محمد از کشورهای عربی و اسلامی و ملت های آزاده خواست رژیم صهیونیستی را برای توقف جنایات و حملاتش تحت فشار قرار دهند تا او و سایر مجروحان فرصت درمان جراحت های جسمی و روحی پیدا کنند.

پربیننده ترین خبرها