خبرنگار العالم: اشغالگران اردوگاه جنین را به یک غزه کوچک تبدیل کرده‌اند

پنج‌شنبه 9 آذر 1402 - 20:31

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد که رژیم اشغالگر صهیونیستی اردوگاه جنین را به غزه کوچک تبدیل کرده است و توضیح داد که تنش‌ها امروز پس از عملیات قدس افزایش یافته است.

العالم - فلسطین اشغالی

رایه عروق در گزارش زنده تاکید کرد: «به نظر می رسد اشغالگران برای این اردوگاه برنامه‌ها دارند.»

وی افزود: «رسانه‌های عبری خود گفته اند که هدف اصلی در اردوگاه جنین از بین بردن مقاومت است.»

وی توضیح داد که از هفتم اکتبر، رژیم اشغالگر به شدت تهاجمات خود را به این اردوگاه افزایش داده است و اشغالگران صهیونیست اردوگاه جنین را به یک غزه کوچک تبدیل کرده اند.

وی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از فرصت جنگ غزه، از همه مکانیسم‌های ممکن از جمله بمباران، تخریب با بولدوزر و کشتن رزمندگان، برای از بین بردن مقاومت در جنین بهره برد زیرا خوب می‌داند که این جوانان از نظر مالی خسته شده‌اند و متأسفانه مهماتشان تمام شده است. تشدید وخامت اوضاع در کرانه باختری، از جمله کارزارهای دستگیری و کشتار همچنان پابرجاست.

عروق تأکید کرد که اشغالگران صهیونیستی هر کسی که از نزدیکی نظامیانش عبور کند را هدف قرار می دهند.

وی افزود: «امروز به نظر می رسد که تنش‌ها پس از عملیات قدس افزایش یافته است و ممکن است تشدید هم بشود، به ویژه اینکه عملیات قدس پس از عملیات ددمنشانه اشغالگران صهیونیست در اردوگاه جنین انجام شد.»

عروق در پایان گفت: «این احتمال وجود دارد که وخامت اوضاع در کرانه باختری و اردوگاه جنین بیشتر شود چرا که جوانان در اینجا به چهره مقاومت در کرانه باختری تبدیل شده‌اند و فضای مقاومت در هر خانه و خیابان فلسطینی در اردوگاه جنین وجود دارد.»

پربیننده ترین خبرها