گزارش العالم از ترفند ضد بشری رژیم صهیونیستی درباره اجازه ارسال کمک های بین المللی+فیلم

شنبه 11 آذر 1402 - 16:51

خبرنگار العالم از مساله عجیبی درباره کمک های بین المللی به غزه پرده برداشت که ثابت می کند این کمک ها در واقع مانع از آن می شوند که فلسطینی ها بتوانند برای مدت طولانی تری در برابر حملات رژیم صهیونیستی مقاومت کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم از دیر البلح غزه گزارش داد: شهروندان فلسطینی چیز زیادی از کمک های بین المللی دریافت نکرده اند و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک های ضروری برای ادامه زندگی هستند.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، کمک هایی هم که به غزه رسیده است، اغلب تاریخ مصرفشان تا دو هفته دیگر به پایان می رسد و رژیم صهیونیستی برای به زانو درآوردن اهالی غزه چنین سیاستی را در پیس گرفته است.

این گزارش در ادامه می افزاید علت نرسیدن کمک های بشردوستانه بین المللی به آوارگان فلسطینی به این دلیل است که کمک های ارسالی احتمالا نسبت به نیازهای فلسطینیان به خاطر حجم گسترده ویرانی ها بسیار ناچیز است.

یکی از آوارگان فلسطینی به خبرنگار العالم گفت: 5 دختر دارد که هنوز پتوی کافی برای حفظ آنها در برابر سرما به وی نرسیده است. وی تأکید کرد که چادری برای حفظ خانواده اش در برابر سرما ندارد و همیشه برای روشن کردن آتش باید به دنبال چوب بگردند.

آواره دیگری با اشاره به نبود آب قابل آشامیدن، گفت که آوارگان فلسطینی برای حمام باید از منطقه ای به منطقه دیگر بروند و دنبال حمام بگردند و در این میان زنان، با بیشترین مشکل رو به رو هستند.

پربیننده ترین خبرها