گروه های مقاومت صهیونیست ها را هدف گرفتند+ ویدیو

گروه های مقاومت صهیونیست ها را هدف گرفتند+ ویدیو
شنبه 11 آذر 1402 - 15:14

گروه های مقاومت در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی مناطق مختلف سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ در همین زمینه گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که در پاسخ به جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه، شهرک صهیونیستی کیزوویم در اطراف غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است.
از سوی دیگر تصاویر منتشر شده در رسانه ها و شبکه های اجتماعی از حملات خمپاره‌ای گردان‌های مقاومت ملی فلسطین به نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه خبر می دهد.
خمپارهدرهمین حال گردان‌های قسام اعلام کرد که نیروها و ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک ماگین هدف حمله موشکی قرار داده است.
گردان‌های قسام همچنین خاطرنشان کرد که پایگاه اسرائیلی کیزوویم و کیبوتص‌های نیریم و عین الثالثه را با موشک هدف قرار داده است.
جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه)‌ حملات شدیدی را به شهر خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند. همچنین قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز مناطق ساحلی دیر البلح را هدف گرفتند.

بنابر گزارش رسانه های فلسطینی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز مناطق اطراف اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه را با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف قرار دادند.
در همین حال وزارت بهداشت غزه دیروز (جمعه) اعلام کرد که به دنبال از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون 178 فلسطینی شهید و 589 نفر دیگر مجروح شده اند.

بنابر گزارش فلسطین الیوم، وزارت بهداشت غزه امروز (شنبه) از افزایش تعداد شهدای دور دوم حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه از صبح دیروز (جمعه 10 آذر ماه) تا کنون به 200 نفر خبر داد.
رژیم صهیونیستی پس از ارتکاب جنایات جنگی و کشتار بیش از 14 هزار فلسطینی که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند، سر انجام تحت تاثیر فشار افکار عمومی و بدون دست یافتن به هیچ یک از اهداف نظامی اعلام شده اش از جمله نابودی حماس و آزادسازی بی قید و شرط اسیران خود، از روز جمعه (3 آذرماه) به آتش بس چهار روزه با حماس و توافق مبادله اسرا و ارسال کمک های انسانی به غزه تن داد. سپس این آتش بس با تلاش های میانجی گران از جمله قطر، مصر و آمریکا طی دو روز دیگر و بعد به صورت روزانه تمدید شد و در نهایت پس از 7 روز برقراری آتش بس موقت، رژیم صهیونیستی روز جمعه (10 آذر ماه) از ادامه آن سر باز زد.

پربیننده ترین خبرها