جنایتی هولناک با بمباران مناطق مسکونی در شجاعیه غزه/ احتمال شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی+ ویدیو

شنبه 11 آذر 1402 - 19:51

ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران مناطق مسکونی در منطقه شجاعیه غزه جنایت کشتار جمعی دیگری را رقم زد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش رسانه های عربی،‌ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند بلوک مسکونی را در محله شجاعیه در شرق غزه به طرز جنون‌آمیزی با ده‌ها بمب و موشک قوی هدف قرار دادند.

سازمان امداد و نجات غزه اعلام کرد که در این بلوک‌های مسکونی حدود 1000 نفر سکونت دارند.

شاهدان عینی از احتمال شهادت و زخمی شدن صدها نفر در این جنایت خبر دادند.

هنوز آمار شهدای این کشتار فجیع مشخص نیست.
رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و کشورهای غربی حامی این رژیم بمباران مناطق مسکونی،‌ بیمارستان ها، مدارس و پناهگاه های آوارگان فلسطینی را بهانه مبارزه با نیروهای مقاومت بمباران می کند به طوری که شمار شهدای فلسطینی که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند از 15 هزار نفر گذشت.

درهمین خصوص، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در گزارشی به افشاگری از ابعاد حمایت نظامی آمریکا از رژیم اشغالگر پرداخت و به نقل از مقامات آمریکایی نوشت: واشنگتن حداقل 100 بمب پیشرفته BLU-109 (بمب های سنگر شکن)‌ که هر کدام حدود 900 کیلوگرم وزن دارند، به همراه ده ها هزار سلاح و گلوله توپ دیگر به اسرائیل تحویل داده است.

وال استریت ژورنال خاطرنشان کرد، آمریکا علاوه بر انتقال بمب های سنگرشکن BLU-۱۰۹، همچنین 15 هزار بمب از انواع دیگر و 57 هزار گلوله توپ به ارزش صدها میلیون دلار به این رژیم ارسال کرده است که عمدتا از طریق هواپیماهای باری نیروی هوایی از نوع C-۱۷ منتقل شده اند و انتقال آنها تا روزهای اخیر ادامه داشته است.

پربیننده ترین خبرها