گزارش خبرنگار العالم از مراسم وداع با شهدای مدافع حرم در تهران + ویدئو

يکشنبه 12 آذر 1402 - 14:25

مراسم وداع با 7 نفر از شهدای مدافع حرم، با مشارکت جمعی از مسئولان و شهروندان و خانواده‌های شهدا در تهران برگزار شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شهروندان ایرانی در مرقد مطهر امام رضا علیه السلام در مشهد با پیکر پاک شهدای مدافع حرم که اخیرا در سوریه کشف شد وداع کردند؛ سپس پیکر این شهدا برای تشییع به تهران منتقل شد.

زهرا غزالان مادر شهید علی عبداللهی به خبرنگار العالم گفت: پس از 8 سال پیکر پسرم به کشور بازگشت؛ باید در راه محافظت از دین اسلام و انقلاب خون‌های زیادی در این راه ریخته شود؛ من به شهادت فرزندم در راه اسلام افتخار می‌کنم.

مصطفی صادقی پدر شهید مصطفی صادقی به العالم گفت: پسرم می‌گوید که سوریه و عراق راه ورود به ایران است و باید ریشه‌های داعش در این کشورها را خشک کنیم تا دشمن وارد کشور ما نشود و قطعا خون این شهیدان هدر نخواهد رفت.

پدر شهید مهدی ذاکر حسینی نیز در گفتگو با خبرنگار العالم تاکید کرد: این شهید و دیگر شهدا مصداق آیه «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» هستند و به‌راستی آنها زنده هستند و در کنار ما حضور دارند و یاد و خاطره آنها در تاریخ جاودانه باقی خواهد ماند.

همسر شهید رضا عباسی نیز خاطرنشان کرد: همسر شهید من همواره به ما توصیه می‌کرد که بعد از شهادتش گریه نکنیم. زیرا شهید فقط به دنبال آن است که بازماندگان راه او و دیگر شهدا را ادامه دهند.

شهدای گرانقدر مدافع حرم که جان خود را در مسیر اسلام و ارزش‌های اسلامی فدا کردند، قطعا یاد و خاطره آنها و دیگر شهدا هیچ‌گاه در ایران اسلامی محو نخواهد شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها