گزارش العالم؛ اشغالگران از امدادرسانی به مجروحان فلسطینی ممانعت می کنند + فیلم

يکشنبه 12 آذر 1402 - 19:05

نیروهای اشغالگر درکرانه باختری فلسطین با جلوگیری از امدادرسانی تیم هلال احمر فلسطین به مجروحان، باعث شهادت آنها شدند.

العالم فلسطین

شادیه بنی شمسه خبرنگار شبکه خبری العالم در نابلس، واقع درکرانه باختری فلسطین گزارش داد: نظامیان صهیونیست روز گذشته به منطقه شرقی شهر نابلس و اردوگاه عسکر یورش بردند.

بنابر این گزارش، اولین شهید نابلس، کودکی بود که در نزدیکی پاسگاه المربعه هدف اصابت گلوله نیروهای اشغالگر قرار گرفت که به دنبال این حمله، نظامیان صهیونیست از نزدیک شدن تیم هلال احمر فلسطین به وی جلوگیری کردند.

خبرنگار العالم گزارش داد که وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این کودک مجروح فلسطینی تا ساعات پایانی شب در اختیار نیروهای اشغالگر بود.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای اشغالگر همچنین در یورشی طولانی که تا ساعاتی از شب و صبح به طول انجامید با حمله به شهر بیتا در جنوب نابلس به یک خانه یورش بردند که بر اثر استفاده از گازاشک آور کودکان و افراد مسن دچار حالت خفگی شدند.

بنابر این گزارش،‌ به دنبال این یورش نظامیان صهیونیست، درگیری هایی بین اشغالگران و ساکنان فلسطینی رخ داد که بر اثر آن شماری از مردم زخمی شدند که نیروهای اشغالگر از انتقال زخمی ها از سوی نیروهای هلال احمر جلوگیری کردند. نیروهای اشغالگر از یک مجروح عکسبرداری او را برای چند دقیقه بازداشت کردند.

همچنین در منطقه بنی حسان در غرب سلفیت، شهرک نشینان صهیونیست با حمله به خودروهای شهروندان فلسطینی، دو خودرو را سوزانده و به ساکنان یک خانه فلسطینی حمله کردند که در ساعات پایانی شب پیکر یک شهید فلسطینی از میان درختان زیتون پیدا شد.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، نظامیان صهیونیست همچنین به شهر قلقیلیه در کرانه باختری فلسطین حمله کردند که بر اثر درگیری های صورت گرفته یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها