گزارش العالم از اوضاع بحرانی نابلس+فیلم

شنبه 27 آبان 1402 - 22:31

با ادامه جنایات صهیونیست ها تنش مناطق مختلف کرانه باختری را فراگرفته است به طوری که جنگنده های رژیم صهیونیستی با ارتفاع بسیار کم به پرواز بر فراز شهر نابلس و اردوگاه بلاطه مبادرت می کنند.

العالم-فلسطین

خبرنگار شبکه العالم در غزه گزارش داد که یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی مقر جنبش فتح در اردوگاه بلاطه را با موشک هدف قرار داده و به 3 طبقه این ساختمان آسیب وارده کرده است.

وی افزود با توجه به تراکم منازل مسکونی در این اردوگاه، منازل و مغازه های مجاور مقر فتح نیز در نتیجه این حمله آسیب دیده و 5 تن شهید ودو نفر هم زخمی شده اند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که این حملات در 20 سال گذشته بی سابقه بوده است، استفاده رژیم صهیونیستی از جنگنده بمب افکن ها و پرواز آنها در ارتفاع کم، مناطق مختلف کرانه باختری از اردوگاه جنین گرفته تا اردوگاه نور شمس در طولکرم و اردوگاه بلاطه در نابلس را متشنج کرده است.
هلال احمر فلسطین امروز(شنبه) اعلام کرد که حمله هوایی رژیم اسرائیل در کرانه باختری اشغالی به شهادت ۵ فلسطینی منجر شد. خبرگزاری وفا فلسطین هم بامداد امروز گزارش داد که این حمله پهپادی مقر جنبش فتح در اردوگاه پناهندگان بلاطه در شرق نابلس را هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها