روایت خبرنگار العالم از کشته شدن 60 نظامی صهیونیست درغزه

يکشنبه 12 آذر 1402 - 19:31

در حالی که رژیم صهیونیستی به شدت در صدد است تا از تبدیل کرانه باختری به جبهه سوم درگیری با این رژیم جلوگیری کند، خبرهای ضدونقیض از کشته شدن 60 نظامی صهیونیست از سوی گردان های قسام حکایت دارد.

العالم فلسطین

فارس الصرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری، گزارش داد: اشغالگران صهیونیست با تمام قوا در کرانه باختری در صدد هستند از انتفاضه و رویارویی همه جانبه در سراسر جغرافیای فلسطین شکل نگیرد.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی به همین منظور از روز اول عملیات طوفان الاقصی به دستگیری گسترده فلسطینیان درکرانه باختری مبادرت کرده به طوری که در 54 روز گذشته 3 هزار و 500 نفر را بازداشت کرده است.

رژیم صهیونیستی ایجاد موانع در مناطق مختلف کرانه باختری و جداسازی هر شهر از دیگر شهرها را در دستور کار خود قرار داده است به گونه ای که برخی از شهرهای فلسطین حتی از روستاها و حومه اطراف آن کاملاً جدا شده اند.

بنابر این گزارش، اشغالگران صهیونیست با این اقدامات در صدد هستند تا کرانه باختری به جبهه ی سوم درکنار جنوب لبنان و جبهه نوار غزه تبدیل نشود، اما به رغم اقدامات نظامیان صهیونیست جبهه کرانه باختری در التهاب به سر می برد و همچنان برای صهیونیست ها ناامن و ناآرم است.

به گزارش خبرنگار العالم، در همین زمینه گردان های القسام شاخه نظامی حماس،‌ صبح امروز با انتشار بیانیه ای تاکید کرد گروهی از نظامیان صهیونیست را در نوار غزه هدف قرار داده و توانسته 60 سرباز و افسر اسرائیلی را به هلاکت برساند.

خبرنگار العالم گزارش داد: اگر این اطلاعات تایید شود، منجر به یک کودتای کامل در رژیم اشغالگر خواهد شد زیرا کشته شدن این تعداد از نظامیان صهیونیست می تواند برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بحران بزرگی ایجاد کند.

پربیننده ترین خبرها