شهادت 45 فلسطینی در حمله بمب‌افکن‌های اسرائیلی به خان‌یونس + فیلم

سه شنبه 14 آذر 1402 - 21:10

منابع رسانه ای از حمله رژیم صهیونیستی به اطراف یک بیمارستان در خان یونس و مناطق مسکونی در «دیر البلح» خبر دادند که بر اثر آن ده‌ها فلسطینی غیرنظامی شهید و مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد که بمب افکن‌های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

برپایه این گزارش، جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌های شهروندان فلسطینی در دیر البلح را بمباران کردند.

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در این باره اعلام کرد که در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خانه های غیرنظامیان در دیر البلح ۴۵ فلسطینی به شهادت رسیدند.

وی همچنین از مجروح شدن ده‌ها فلسطینی دیگر در نتیجه این جنایت ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

1
با اتمام آتش بس موقت، ارتش اسرائیل حملاتش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین‌تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

درک این موضوع که رژیم صهیونیستی و به خصوص کابینه راست افراطی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی شکست اولیه را با برداشتن گام های اشتباه بعدی و سنگین تر کردن ابعاد آن بپذیرند، تقریبا در ساختارهای سیاسی- نظامی صهیونیستی یافت نمی شود.

نتانیاهو تلاش دارد تا بگوید این مسیر را تا انتها و به بهای اینکه همه بازنده باشند، ادامه می دهد اما واقعیات میدانی کمترین حساسیتی به سیگنال های وی نشان نمی دهد. نخست وزیر صهیونیست‌ها در باتلاقی فرو رفته که نه می تواند به عقب برگردد و نه توان پیشروی دارد.

وزارت بهداشت غزه عصر دوشنبه اعلام کرد که از ابتدای تجاوزات به نوار غزه ۱۵ هزار و ۸۹۹ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

طبق اعلام این وزارتخانه، ۷۰ درصد قربانیان را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.

وزارت بهداشت غزه همچنین شمار کلی مجروحان تجاوزات به نوار غزه را ۴۲ هزار نفر اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها