گزارش العالم از هشدار نیروهای مسلح گردان جنین به رژیم صهیونیستی

شنبه 18 آذر 1402 - 17:17

نظامیان رژیم صهیونیستی از روز گذشته در حالی روستای یعبد و اطراف آن را پس از عملیات تیراندازی گردان جنین که به زخمی شدن دو اسرائیلی منجر شد، محاصره کرده اند که این گردان ها هشدار داده که حملات سنگین تری در انتظار آنها خواهد بود .

العالم – فلسطین

به گزارش رايه عروق خبرنگار شبکه خبری العالم در جنین واقع در کرانه باختری فلسطین، همزمان این تیپ به دشمن صهیونیستی هشدار داد که این اولین دور از این حملات است و آن چه در انتظار نظامیان دشمن صهیونیستی در خارج از اردوگاه است بسیار بیشتر از آن چیزی است که در داخل اردوگاه شاهد آن بوده اند.

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه نیروهای دشمن روستای یعبد و اطراف آن را پس از تیراندازی گردان جنین که به زخمی شدن دو اسرائیلی منجر شد، محاصره کرده اند، افزود که تمام ورودیهای روستا بسته است و دشمن اجازه عبور آمبولانس های فلسطینی را نمی دهد.
گردان جنین وابسته به گروهانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت این عملیات را به عهده گرفت و اعلام کرد: همانطور که به شما قول داده بودیم، گردان جنین همچنان توانمند است و ضعیف نمی شود. آنچه در خارج از اردوگاه جنین در انتظار نظامیان اشغالگر است چندین برابر آن چیزی است که در داخل اردوگاه جنین خواهند دید.

این گزارش می افزاید، با تشدید جنگ غزه هر روز بر تعداد بازداشت شدگان فلسطینی در کرانه باختری افزوده می شود به طوری که تعداد بازداشت شدگان فلسطینی از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون بیش از 3870 نفر و تعداد شهدای کرانه باختری نیز به بیش از 270 شهید و بیش از 470 شهید از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون افزایش یافته است.

پربیننده ترین خبرها