تشکر گالانت از بایدن به دلیل حمایت از کشتار غزه!

تشکر گالانت از بایدن به دلیل حمایت از کشتار غزه!
سه شنبه 21 آذر 1402 - 00:35

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به دلیل کمک‌های نظامی واشنگتن از تل آویو برای کشتار مردم بی‌گناه غزه تقدیر و تشکر کرد.

العالم-فلسطین اشغالی

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در سخنانی گفت: از «بایدن به دلیل کمک‌های نظامی تشکر می‌کنیم. آمریکایی‌ها دوستان واقعی ما در زمان‌های سخت و دشوار هستند. آمریکا شریک بزرگ ماست و از این کشور تشکر می‌کنیم».

وی با اذعان به اینکه رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین جنگ سختی را تجربه می‌کند، مدعی شد که «در این جنگ پیروز می‌شوند».

وی مدعی شد: «ما در میدان جنگ پیشروی می‌کنیم و مواضع حماس در جبالیا و الشجاعیه محل استقرار گردان‌های نخبه را محاصره خواهیم کرد».

به گزارش ایسنا، گالانت در راستای سرپوش گذاشتن بر شکست ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با حماس تأکید کرد که «جنگ غزه زمانی به پایان خواهد رسید که ما به اهداف خود برسیم».

وی خاطرنشان کرد: « اگر فشار بیشتری وارد کنیم، پیشنهادات بیشتری برای آتش‌بس جدید ارائه خواهد شد و آنها را بررسی خواهیم کرد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «ما هر کاری که بتوانیم برای محافظت از ساکنان شمال انجام می‌دهیم و زمانی که وضعیت امنیتی بهتر شود، آنها را باز خواهیم گرداند».

یوآو گالانت افزود: «ما آماده بررسی همه احتمالات در مورد آینده نوار غزه هستیم، اما هیچ نقشی برای حماس در آن وجود نخواهد داشت».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به گفته خودِ مقامات صهیونیست در باتلاق غزه گیر کرده، گفت که «اسرائیل قصد ندارد همیشه در نوار غزه باقی بماند».

پربیننده ترین خبرها