عملیات طوفان الاقصی؛

لحظه به لحظه با شصت و هفتمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه/شمار شهدای غزه به 18412 نفر رسید

لحظه به لحظه با شصت و هفتمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه/شمار شهدای غزه به  18412 نفر رسید
سه شنبه 21 آذر 1402 - 08:33

تجاوز ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل به باریکه غزه برای شصت وهفتمین روز ادامه دارد و مناطق مختلف باریکه درمعرض حملات جنگنده های این رژیم قرار دارد که این حملات به شهادت و مجروح شدن شمار زیادی از فلسطینی ها منجر شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

دراین حال، رزمندگان مقاومت نیز تلفات زیادی را به دشمن صهیونیست وارد کرده اند.

در تازه ترین تحولات در رابطه با تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، رسانه های عبری زبان از وجود توافق های جدید درخصوص مبادله اسرا خبر داده اند.

اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در این باره تاکید کرد که تا قبل از توقف حملات به غزه هیچ گونه صحبتی درباره مبادله اسرا وجود نخواهد داشت.

حمدان اظهار داشت که مواضع رژیم اشغالگر درباره توافق مبادله اسرا با هدف مصرف داخلی است.

دراین حال ، دانیال هاگاری سخنگوی نظامی ارتش رژیم اشغالگر تاکید کرد که تل آویو متعهد شده که از طریق سرویس های اطلاعاتی به رهبران حماس دست پیدا کند.

وی افزود : بر اساس قوانین بین المللی درخصوص گزارش های مربوط به استفاده ما از بمب های فسفری عمل خواهیم کرد.

جنگ غزه

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند. رسانه های اسراییلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح رابه خود ندیده بود.

رژیم اشغالگر به دنبال این شکست نظامی، از روز عملیات طوفان الاقصی حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها، آمبولانس ها، مدارس و پناهگاه ها با استفاده از بمب های ممنوعه را آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی پس از ارتکاب جنایات جنگی گسترده کشتار بی امان زنان و کودکان فلسطینی، سر انجام تحت تاثیر فشار افکار عمومی و بدون دست یافتن به هیچ یک از اهداف نظامی اعلام شده اش از جمله نابودی حماس و آزادسازی بی قید و شرط اسیران خود، از روز جمعه (3 آذرماه) به آتش بس چهار روزه با حماس و توافق مبادله اسرا و ارسال کمک های انسانی به غزه تن داد. سپس این آتش بس با تلاش های میانجی گران از جمله قطر، مصر و آمریکا طی دو روز دیگر و بعد به صورت روزانه تمدید شد و در نهایت پس از 7 روز برقراری آتش بس موقت، این رژیم روز جمعه (10 آذر ماه) از ادامه آن سر باز زد.

علل شکست آتش‌بس در غزه

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس روز جمعه (10 آذر ماه)‌ در باره علل شکست آتش‌بس در غزه به العالم گفت: شب پنجشنبه (9 آذر ماه) در ازای آزادی 30 اسیر فلسطینی از زندان های رژیم اسرائیل، 10 اسرائیلی از جمله 3 نفر که در اثر تجاوزات و بمباران صهیونیست ها به نوار غزه کشته شده بودند، آزاد شوند، اما رژیم صهیونیستی از تحویل گرفتن اجساد اسرا خودداری کرد.

گزارش لحظه به لحظه العالم از شصت وهفتمین روز حملات به غزه:

23:12 | سخنگوی پنتاگون: تاکنون 98 حمله به پایگاه‌های آمریکایی در خاورمیانه را رصد کردیم.

23:06 | در پاسخ به تجاوزهای رژیم اسرائیل به روستاها و شهرک‌های واقع در جنوب لبنان، حزب‌الله از حمله به برخی مواضع ارتش اشغالگر خبر داد.(جزئیات بیشتر)

22:52 | قدرتمندترین اعتصاب در تاریخ اردن در راستای همبستگی با فلسطین

- یک سیاستمدار اردنی اعتصابِ روز دوشنبه در کشورش را که برای اعلام همبستگی با فلسطینیان ساکن غزه انجام شد، موفق‌ترین اعتصاب در تاریخ اردن خوانده و خاطرنشان کرد که دعوت به اعتصاب با واکنش مثبت کشورهای عربی و اسلامی و دیگر کشورها همراه شد.

22:48 | منابع عبری‌زبان: خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه، در مقابل دفتر نتانیاهو چادر برپا کرده و بازگرداندن فرزندان‌شان از نوار غزه را خواستارند.

22:44 | تداوم درگیری‌‌ها با نیروهای اشغالگر در جنین

1

22:06 | شبکه 12 تلویزیون رژیم اشغالگر از شلیک 3 موشک از سوریه به جولان اشغالی خبر داد.

22:05 | مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، مبارزان ما پایگاه اشغالگران آمریکایی در پایگاه نفتی العمر در سوریه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

22:02 | بایدن: اسرائیل در حال از دست دادن حمایت جامعه جهانی است

- رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه در سخنانی هشدار داد که رژیم صهیونیستی در حال از دست دادن حمایت جامعه جهانی است.

- جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد که رژیم اسرائیل به دلیل بمباران بی رویه و گسترده به نوار غزه و کشته شدن هزاران غیرنظامی فلسطینی در حال از دست دادن حمایت جامعه بین المللی است.

- بایدن گفت: با هدف دستیابی به راه‌حلی طولانی‌مدت برای مناقشه فلسطین و اسرائیل، نتانیاهو باید کابینه را تقویت کند و تغییر دهد. کابینه کنونی، افراطی ترین کابینه است و راه حل دو کشوری را نمی خواهد.

21:39 | ابوحمزه سخنگوی گروهان‌های قدس:

- بر پایداری رزمندگان خود در تمام جبهه های نبرد تاکید می کنیم و از انهدام ده‌ها خودروی نظامی دشمن خبر می‌دهیم.

- ما در حال جنگی نامحدود با دشمن امریکایی ـ صهیونیستی هستیم.

- تانیاهو از سرنوشت خود پس از جنگ آگاه است از این رو برای ماندن در قدرت دست به فریبکاری می زند.

- اگر تمام نیروهای جهان جمع شوند قادر به آزادسازی یک اسیر نخواهند بود.

21:17 | گزارش خبرنگار العالم از نقطه صفر درگیری مقاومت با ارتش اسرائیل

- نظامیان اشغالگر اسرائیل با حمله به شهر و اردوگاه جنین، این منطقه را تحت محاصره کامل درآوردند و بیش از 70 فلسطینی را بازداشت کردند.

1

21:01 | اسامه حمدان عضو دفتر سیاسی حماس:

- تا توقف حملات دشمن علیه غزه، هیچ مذاکره ای درباره تبادل اسرا صورت نخواهد گرفت.

- دشمن صهیونیستی طی 2 روز گذشته ، 25 جنایت و کشتار در باریکه غزه مرتکب شده است.

- دشمن در تحقق دستاورد نظامی و یا سیاسی در غزه ناکام ماند.

- بار دیگر بر موضع قاطع خود در مخالفت با کوچ اجباری مردم فلسطین تاکید می کنیم

- از تمام کسانی که برای به شکست کشانیدن طرح کوچ اجباری از ما حمایت کردند، تشکر می کنیم.

- نتانیاهو هیچ هدفی را در غزه محقق نکرد.

20:53 | به دنبال حملات نظامیان صهیونیست به جنین، لحظاتی پیش یک جوان فلسطینی در اردوگاه به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید.

- بدین ترتیب آمار شهدای جنین از صبح امروز تاکنون به 7 نفر رسید.

20:27 | گردان‌های قسام:

- یک نفربر نظامی را در منطقه التوام در شمال غزه با راکت یاسین 105 هدف قرار دادیم.

- رزمندگان قسام به یک یگان اسرائیلی در ساختمانی در منطقه شیخ رضوان در غزه حمله کردند؛ در این عملیات 20 نظامی صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.

- 3 خودروی نظامی اسرائیلی را با راکت یاسین 105 هدف قرار دادیم و با نیروهای پیاده نظام ارتش اشغالگر درگیر شدیم و شماری از آنها را به هلاکت رساندیم.

- مقر فرماندهی دشمن در محور جنوبی شهر غزه را با راکت‌های رجوم هدف قرار دادیم.

20:26 | روایت روزنامه فرانسوی از دروغ‌پردازی اسرائیل درباره سربریدن کودکان در 7 اکتبر (جزئیات بیشتر)

19:52 | تصاویری از ویرانی‌های گسترده در اردوگاه جبالیا بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی
1

19:26 | با توجه به قطعی آب ناشی از محاصره بی‌وقفه نوار غزه توسط رژیم اسرائیل، آوارگان دیرالبلح آب باران را جمع‌آوری می‌کنند.

1

19:11 | امیرعبداللهیان در مقر اروپایی سازمان ملل:

- اقدامات دو ماهه اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بدون تردید از مصادیق بارز جنایت جنگی و نسل‌کُشی است.

- رفتار غیرانسانی رژیم اسرائیل نشانه‌ای ماهیت داعشی این رژیم است.

- عدم اقدام فوری برای توقف حملات وحشیانه رژیم آپارتايد اسرائیل علیه شهروندان در غزه، منجر به گسترش دامنه جنگ فراتر از شرایط جاری در منطقه خواهد شد.

19:05 | گروهان‌های قدس: 2 تانک اسرائیلی را در اردوگاه جبالیا و بیت لاهیا در شمال باریکه غزه با راکت‌های «تاندوم» هدف قرار دادیم . 4 خودروی نظامی اسرائیلی را در محله‌های الشجاعیه و التفاح در شرق غزه هدف قرار دادیم.

18:53 | به دنبال حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در شمال باریکه غزه، بازار این منطقه به مقبره دسته جمعی برای دفن پیکر شهدای فلسطینی تبدیل شد.

1

18:40 | شبکه الجزیره اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته، 38 نظامی صهیونیست که در نبردهای غزه مجروح شده اند، برای درمان به اسرائیل منتقل شدند.

18:37 | در عرف نظامی اتفاق نیفتاده است که رزمنده‌ای آر پی جی را بدون گذاشتن آن روی شانه‌اش، شلیک کند...

1

18:25 | نیروهای اشغالگر اسرائیلی یک مدرسه وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی(‌آنروا) را در بیت حانون در شمال نوار غزه منفجر کردند.

- نظامیان صهیونیست بعد از بمباران مدرسه، با وقاحت تمام با دست و جیغ ابراز خوشحالی می‌کنند!

1

18:24 | نظامیان صهیونیست امروز به شهر و اردوگاه جنین یورش بردند. در درگیری‌هایی که میان نظامیان اسرائیلی و مبارزان مقاومت رخ داد، تاکنون 6 فلسطینی به شهادت رسیدند.

17:56 | فعالان حامی فلسطینی در سرتاسر جهان برای اعلام همبستگی با مردم بی‌دفاع غزه دست به اقدامات خلاقانه‌ای می‌زنند. این نقاشی دیواری در یکی از کشورهای غربی انجام شده است.

1

17:43 | رنج مردم غزه... یک فلسطینی آرد باقی مانده روی زمین را جمع می‌کند تا برای خانواده‌اش نان درست کند

1

17:27 | گردان‌های قسام از حملات خمپاره‌ای علیه نظامیان ارتش اشغالگر در محور شرق و شمال خانیونس در جنوب باریکه غزه خبر داد.

17:26 | تصاویری از ویرانی‌های به جا مانده از حملات ارتش اشغالگر به مدرسه فلسطین در شمال غزه

1

17:07 | گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی تصاویری از حملات راکتی و خمپاره‌ای مبارزان این گروه به مواضع نظامیان صهیونیست در خان‌یونس در جنوب باریکه غزه منتشر کرد

1

17:00 | ادامه بمباران مناطق مختلف غزه توسط رژیم اشغالگر

- بمباران منزلی در منطقه الدرج غزه چندین شهید بر جای گذاشت.

- جنگنده‌های رژیم منزلی در الزوایده در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

16:26 | دفن پیکر شهدای غزه در مدارس و منازل

- الجزیره : تا زمانی که نیروهای اشغالگر در شمال نوار غزه حضو دارند مردم نمی توانند شهدای خود را دفن کنند از این‌رو برخی پیکر عزیزان خود را در مدارس، بازارها و منازل دفن می‌کنند.

16:26 | آمار شهدای غزه به 18412 نفر رسید

ـ وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: از ابتدای جنگ تجاوزکارانه اسرائیل علیه غزه تاکنون 18412 نفر به شهادت رسیدند و بیش از 50 هزار نفر مجروح شدند.

16:21 | حملات حزب الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

- حزب الله لبنان اعلام کرد که نقاط استقرار نظامیان دشمن اسرائیلی را در مجاورت پایگاه «جل العلام» را هدف قرار داده است.

- مقاومت اسلامی لبنان همچنین امروز صبح از هدف قراردادن پایگاه صهیونیستی «المالکیه» خبر داد.

16:14 | کشته و زخمی‌شدن 10 نظامی صهیونیست در شرق خانیونس

ـ گردان‌های قسام اعلام کرد: مبارزان ما نیروهای پیاده نظام اسرائیلی در شرق خانیونس را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند. این عملیات به کشته و زخمی شدن 10 تن از نظامیان صهیونیست منجر شد.

15:48 | هلاکت ۱۱ نظامی صهیونیست به‌دست مبارزان قسام

ـ گردان‌های قسام اعلام کرد: مبارزان ما در مناطق متعددی از غزه از فاصله صفر با نیروهای دشمن درگیر شدند و ۱۱ نظامی اسراییلی را از پای درآوردند.

15:40 | گردان‌های قسام:

ـ مبارزان ما ۷ خودروی نظامی اسرائیلی در محله الشجاعیه را با راکت‌های ضد زره هدف قرار دادند.

ـ مبارزان قسام با منهدم کردن یک نفربر اسرائیلی، ۳ تن از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رساندند.

15:34 | خبرگزاری رسمی لبنان: یک موشک اسرائیلی بدون انفجار در مدرسه دولتی شهرک یاطر در جنوب این کشور سقوط کرد

- اصابت این موشک تنها خسارات مالی به دنبال داشته و به کسی آسیبی وارد نشده است.

15:28 | پزشک محاصره شده در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه: ما در محاصره تانک‌ها، بولدوزرها و وضعیت رعب و وحشت در میان کودکان و زنان هستیم، از صلیب سرخ جهانی می‌خواهیم که مداخله کند و ما را نجات دهد.

15:08 | درگیری‌های شدید در منطقه شرقی جنین

1

15:04 | سخنگوی وزارت بهداشت در غزه:

- طی ساعات اخیر در جریان حملات رژیم اشغالگر به دو خانه در رفح ۲۴ نفر شهید شدند

- رژیم اشغالگر در حال ارتکاب جنایات نسل‌کشی و پاکسازی قومی در غزه است

- رژیم اشغالگر از همان آغاز تجاوز به نوار غزه، به دنبال پایان دادن به (بخش) درمان در غزه بوده است

15:03 | حمله رژیم صهیونیستی به خودروی غیرنظامیان در مرکز خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه چندین شهید و زخمی بر جای گذاشت

15:02 | "مصعب البریم" سخنگوی جهاد اسلامی: رژیم اشغالگر را مجبور کردیم طرح‌هایش را تغییر دهد و آمار تلفات انسانی‌اش را اعلام کرد

15:00 | تظاهرات در اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر علیه ساکنان نوار غزه و سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایات
1

14:47 | 4 شهید و تعدادی مجروح در حمله پهپادی رژیم اشغالگر در محله السیباط در بخش قدیمی شهر جنین

14:40 | شیوع بیماری همه گیر جدید در مراکز پناهندگی باریکه غزه؛ خبرنگار العالم: این دومین اپیدمی است که پس از هپاتیت در محل اسکان آوارگان ظاهر می‌شود.

14:28 | کودکان غزه از گرسنگی و تشنگی خود می‌گویند(زیرنویس فارسی)

1

14:27 | گردان‌های قدس: مجاهدان ما توانستند یک نفربر و دو خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در شرق خان یونس با گلوله‌های تاندم هدف قرار دهند

13:33 | ویدئویی از لحظه زخمی شدن «رنین صوافطه» خبرنگار فلسطینی که در زمان حمله اشغالگران هنگام پوشش تحولات جنین با بمب های حاوی گاز از ناحیه صورت زخمی شد

1

13:08 | صحبت‌های تاثیرگذار مادر فلسطینی که در یک لحظه 5 قرزنذش به شهادت رسیدند(زیرنویس فارسی)

1

12:49 | یگان مهندسی بمب کارگذاری شده تروریست‌ها در خودرویی ویژه در فلکه خان ارنبه در شهر القنیطره را خنثی کردند

12:43 | حمله نیروهای اشغالگر به روستای دیر ابومشعل در شمال غربی رام‌الله در کرانه باختری

12:37 | گردان‌های قدس: مواضع نظامی و خودروهای دشمن را که در محور شرق منطقه میانی باریکه غزه پیش روی کرده بودند، هدف حمله قرار دادیم

12:33 | زخمی شدن عمرو مناصره خبرنگار فلسطینی در حال پوشش حوادث اردوگاه جنین

12:29 | آثار تخریب بولدوزرهای اشغالگران در اطراف فلکه شهید کمال ابووعر در منطقه الجابریات مشرف بر اردوگاه جنین

گالری

12:26 | تصاویر آوارگان در اطراف بیمارستان اروپایی در جنوب نوار غزه

گالری

12:23 | حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم اشغالگر به اطراف شهرک عیترون در جنوب لبنان

12:20 | مقاومت اسلامی لبنان از هدف قراردادن پایگاه صهیونیستی المالکیه خبرداد

12:09 | سازمان بهداشت جهانی: بازداشت برخی از نیروها و اعضای هلال احمر فلسطین هنگام رفتن به بیمارستان غزه

11:46 | تداوم حملات وحشیانه رژیم اشغالگر به غزه

- در 24 ساعت گذشته 19 شهید به بیمارستان ناصر خان‌یونس در جنوب نوار غزه منتقل شدند.

- درگیری‌های شدید و بمباران توپخانه‌ای و هوایی همچنان در منطقه الشجاعیه شرق غزه ادامه دارد.

11:43 | عینکی که اشغالگران به هنگام خروج کودکان آواره از اردوگاه جبالیا به آنها دادند و کارشناسان در آن قطعات الکترونیکی یافتند

11:41 | آتش‌سوزی‌های گسترده به دنبال بمباران توپخانه‌ای صبح امروزِ رژیم اسرائیل در شمال منطقه الزیتون و الدرج

گالری

11:11 | رئیس بیمارستان النجار:

- شیوع اسهال و آنفلونزا در میان آوارگان رفح و وقوع وضعیت فاجعه‌آمیز

- شیوع بیماری آبله میان کودکان و 1500 مورد بیماری معده به دلیل کمبود غذا

11:01 | نظامیان رژیم اشغالگر مقبره شهید "کمال ابو وعر" را در محله "الحابریات" در نزدیک اردوگاه جنین با بولدوزر تخریب کردند

1

10:55 | یحیی سریع - سخنگوی نیروهای مسلح یمن : نیروی دریایی نیروهای مسلح یمن عملیاتی را علیه کشتی «استیرندا» اجرا کردند و آن را با موشک به شکل مستقیم هدف قرار دادند.

- نیروهای مسلح یمن در دو روز گذشته توانستند از عبور چند کشتی که از نیروهای مسلح یمن هشدار گرفته بودند، جلوگیری کردند.

- تنها وقتی کشتی نروژی حامل نفت را هدف قرار دادیم که خدمه آن همه هشدارهای ما را نادیده گرفت

- نیروهای مسلح در هدف قرار دادن هر کشتی که هشدارها را نادیده بگیرد ، هیچ تعللی به خرج نمی دهد

- از تردد همه کشتی ها ( متعلق به هر کشوری که باشند ) به بنادر اسرائیلی جلوگیری خواهیم کرد

10:23 | فیلمی از حملات رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به مواضع رژیم اشغالگر در مرزهای جنوبی

1

10:17 | تصاویری از محل بمباران گروهی از جوانان در منطقه السیباط در شهر جنین

1

10:13 | شنیده شدن صدای انفجار در اردوگاه جنین همزمان با پرواز پهپادهای رژیم اشغالگر در ارتفاع پایین

10:11 | نیروهای اشغالگر بخشی از منزلی واقع در منطقه جوره الذهب در اردوگاه جنین را منفجر کردند.

1

09:20 | رژیم اشغالگر در جریان عملیات نظامی‌اش در شهر و اردوگاه جنین، مانع از تردد آمبولانس‌ها می‌شود

1

09:11 | سوگواری زن فلسطینی بر پیکر همسرش که در جریان حملات رژيم اسرائیل در شهر رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسیده است

1

09:10 | نیروهای اشغالگر با یورش به منزل "سامی عمار القنی" در "کفر قلیل" در نابلس، این جوان فلسطینی را بازداشت کردند

08:58 | 8 شهید از جمله 6 کودک در بمباران یک خانه در محله حی الزهور در شمال رفح واقع در جنوب نوار غزه

1

08:46 | منابع فلسطینی: نیروهای اشغالگر تجمع غیرنظامیان در محله السیباط در اردوگاه جنین را بمباران کردند

08:39 | تخریب اموال شهروندان فلسطینی در محله الحواشین در مرکز اردوگاه جنین توسط نیروهای اشغالگر

1

08:31 | انفجار مواد منفجره در یکی از خودروهای اشغالگران

1

08:09 | شبکه عبری کان: ایهود باراک نخست وزیر سابق، به دلیل جنگ در غزه و عدم بازگشت اسرا، خواستار تظاهرات علیه دولت نتانیاهو شد

08:00 | مصاحبه کودک فلسطینی با وائل الدحدوح روزنامه‌نگار فلسطینی

- وی درباره دشواری وضعیت اهالی غزه زیر بمباران اسرائیلی می‌گوید

- ما در لحظات و برهه تاریخی بسیار دشواری هستیم، مردم ما با مشکلات زیادی روبرو هستند و روزانه شمار زیادی شهید و زخمی می‌دهیم اما مردم ما ثابت قدم هستند.

- تا زمانی که تو و امثال تو هستند از این رنج‌ها خلاص می‌شویم و همواره امید به خدا داریم.

1

07:50 | ارتش رژیم اشغالگر: در جریان درگیری‌ها در نوار غزه یک افسر کشته و 3 سرباز به شدت مجروح شدند

07:40 | نیروهای اشغالگر همسر یاسرحسن اسیر تبعیدی به غزه را طی حمله به منطقه سلواد در شمال رام‌الله بازداشت کردند

1

07:35 | بولدوزر رژیم اشغالگر زیرساخت‌های اردوگاه جنین را تخریب کرد

1

07:29 | درگیری‌های شدید نیروهای مقاومت در اردوگاه جنین با نیروهای اشغالگر که به محور الدمج نفوذ کرده‌اند

07:16 | حملات توپخانه‌ای مستمر رژیم صهیونیستی به مناطق شرق، مرکز و شمال شهر خان یونس

ویدئویی از یورش نظامیان اشغالگر به جنین و درگیری با نیروهای مقاومت در محورهای مختلف این شهر :

جنین

ادعای رژیم اشغالگر درباره بازداشت بیش از 500 فلسطینی در غزه

رسانه های عبری: تحرکات جدیدی برای امضای توافق مبادله اسرا وجود دارد

گالانت : نبرد زمان بر خواهد بود و زمانی به پایان خواهد رسید که به اهداف خود برسیم

بیمارستان سوروکا : در24 ساعت گذشته، 27 سرباز مجروح را که حال 5 نفرشان وخیم است، پذیرش کرده ایم

در حال بروزرسانی ...

پربیننده ترین خبرها