یورش نیروهای اشغالگر به اردوگاه "جنین" + ویدئو

سه شنبه 21 آذر 1402 - 10:28

نیروهای رژیم صهیونیستی، صبح امروز (سه شنبه) حملاتی را به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن انجام دادند و با استفاده از بولدوزر، خیابان‌های مجاور اردوگاه و زیرساخت‌های آن را تخریب کردند و به خودروهای شهروندان آسیب رساندند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از منابع محلی، ارتش اشغالگر با بولدوزرهای نظامی به شهر و اردوگاه جنین یورش برده‌اند. سربازان و تک‌تیراندازان این رژیم نیز در پشت‌بام برخی از ساختمان‌های مسکونی در محله‌های این شهر مستقر شده و به تیراندازی اقدام کردند.

نیروهای اسرائیلی همچنین به خانه‌های برخی شهروندان در اردوگاه جنین و برخی محله‌های از جمله "الجابریات"، "طلعه الغبس"، "ابوظهیر"، "البیادر"، و "المراح" حمله و آنجا را تفتیش کردند. درگیری‌هایی نیز در ورودی روستاهای "الیامون" و "السیله الحارثیه" در غرب جنین به وقوع پیوست و همزمان، جنگنده‌ها و پهپادهای این رژیم در آسمان این شهر به صورت گسترده به پرواز درآمده‌اند.

شاهدان عینی از شنیده شدن صدای دو انفجار مهیب در اطراف اردوگاه و استقرار گسترده خودروهای نظامی نیروهای صهیونیست در برخی خیابان‌های شهر خبر داده‌اند.

یکی از مسئولان محلی در اردوگاه جنین نیز اعلام کرد که در صورت تداوم یورش و حملات رژیم اشغالگر، کلاس‌های مدارس به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

پربیننده ترین خبرها