حزب الله: لبنان تنها دو راه دارد!

حزب الله: لبنان تنها دو راه دارد!
سه شنبه 21 آذر 1402 - 11:50

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت : همه تحلیل ها، تفسیرها، اظهارات و مصاحبه ها تاکید دارد که حزب الله آغاز کننده جنگ گسترده علیه رژیم اسرائیل بود، اما بدون شک این رژیم همواره آغازگر جنگ ها بوده است.

العالم _ لبنان

هاشم صفی الدین طی مراسمی در شرق لبنان، گفت : امروز با واقعیت ها روبرو هستیم و فقط دو انتخاب داریم : یا مقاومت یا سرسپردگی و تسلیم در برابر آمریکا و ما راه مقاومت را انتخاب کرده ایم و محال است پیرو باشیم و برای مقابله و حذف پروژه آمریکا از منطقه تلاش کنیم.

صفی الدین افزود: تحلیل ها، تفسیرها، بیانیه ها و مصاحبه های زیادی وجود دارد که معتقد است حزب الله جنگ گسترده علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرده اما همیشه این دشمن صهیونیستی بوده که آغازگر جنگ بوده است، و همیشه در منطقه جنگ به راه انداخته و منافع را تهدید می کند.

وی ادامه داد: هر ضعفی در برابر دشمن، او را وسوسه می کند که جنگی گسترده را به راه بیندازد، اما وقتی به او می گویید که ما از تهدیدات شما نمی ترسیم و قوی هستیم، این باعث بازدارندگی می شود و سودمند است.

صفی الدین تاکید کرد: امروز در درگیری دفاع از غزه و کرانه باختری هستیم و شهدای ما در راه بیت المقدس شهید می شوند و این یکی از نبردهایی است که با وضوح و اعتقاد کامل وارد آن شدیم و در آن شرکت کردیم. حقیقت این است که انسان فارغ از میزان مشارکت، تجربه دارد و چیزی که اهمیت دارد، این است که خانواده و جامعه شما متقاعد شده اند که از حق و مظلوم دفاع و با مظلوم دشمن بوده و مخالفت کنند و این عدالت در مقابله با دشمنان دین و بشریت است و آمریکا و اسرائیل از فرعون و ظلمش بدتر هستند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان افزود: چالش‌ های داخلی، خارجی، اجتماعی، اقتصادی، معیشتی، سیاسی، نظامی و امنیتی که مقاومت با آن روبرو بود و ما در آن زندگی می‌کردیم، نتوانست مقاومت را تضعیف و حرکت آن را متوقف کند، حتی دشمنان ما نیز این عظمت را درک نکردند و شهدا یکی از سرچشمه های عظمت مقاومت هستند. این جامعه ،چنین فرهنگ و ارزش ها و توانایی را می آفریند وما در هرنبردی که شرکت می کردیم مطمئن و آگاه و روشن بودیم که در مقاومت هستیم و شک و بی اعتمادی در دل هیچ یک از فرزندان، مردم و مسئولان وارد نشد زیرا این چشمه لبریز بر قدرت و عظمتش افزوده می شود، بنابراین دشمن از ما می ترسد و حق هم دارد که بترسد.

پربیننده ترین خبرها