ادامه درگیری‌ها در جنین | شهادت 8 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

ادامه درگیری‌ها در جنین | شهادت 8 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
چهارشنبه 22 آذر 1402 - 19:51

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی بیش از 24 ساعت است که اردوگاه جنین را محاصره کرده اند و همزمان انبوهی از نیروهای کمکی نظامی از چند جهت اطراف این اردوگاه را فرا گرفته است.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در جنین از درگیری شدید میان جوانان فلسطینی و نیروهای دشمن در اطراف اردوگاه جنین خبر داد.

خبرنگار العالم افزود: دشمن صهیونیستی نیروهای زیادی را به اردوگاه جنین اعزام کرده است.

منابع فلسطینی نیز تاکید کردند که ارتش اشغالگر تجهیزات نظامی گسترده ای برای یورش به شهر واردوگاه جنین اعزام کرده است.

منابع بیمارستان نیز لحظاتی پیش از ورود 3 مجروح بر اثر حملات ارتش اشغالگر به این منطقه خبر دادند.

از سوی دیگر ارتش اسرائیل اعلام کرد که 4 نظامی این ارتش بر اثر تیراندازی و پرتاب بمب از سوی جوانان مقاومت در درگیری‌ها در جنین زخمی شدند.

نظامیان اسرائیلی منزل عدی بعجاوی اسیر آزادشده واقع در شرق جنین را بمباران کردند.

اسیر

2 جوان فلسطینی هدف اصابت گلوله جنگی صهیونیست‌ها

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یک دختر 27 ساله فلسطینی در اردوگاه جنین از ناحیه سینه هدف اصابت گلوله جنگی نظامیان اشغالگر قرار گرفت.

طبق این گزارش، نظامیان صهیونیست همچنین یک جوان فلسطینی در اردوگاه جنین را از ناحیه سر هدف اصابت گلوله جنگی از ناحیه سر قرار دادند.

بیانیه حماس در واکنش به حوادث جنین

جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به یورش نظامیان اشغالگر به جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: عملیات ارتش صهیونیستی در جنین امتداد جنگ همه جانبه کابینه فاشیستی اسرائیلی علیه مردم فلسطین است اما دشمن بداند که جنایت و نقض حقوق بشر علیه این مردم هرگز باعث توقف روند رو به رشد مقاومت نمی شود.

در این بیانیه آمده است: مردم ما در کرانه باختری تصمیم خود را برای مقابله با دشمن اسرائیلی و شهرک ‌نشینان تروریست اتخاذ کرده‌اند؛ ما نیز از اهالی کرانه باختری می خواهیم مبارزات خود علیه این رژیم را تا بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از این سرزمین شدت بخشند.

مقابله گردان‌های قسام با نظامیان اشغالگر صهیونیستی در جنین

گردان‌های قسام در اردوگاه جنین اعلام کرد که این گروه با همکاری دیگر گروه‌های مقاومت، خودروهای نظامی دشمن صهیونیستی در اردوگاه را هدف قرار داده که به کشته و زخمی شدن تعدادی صهیونیست انجامید.

القسام افزود: اردوگاه جنین خاری در چشم دشمن باقی خواهد ماند و ما انتقام خون شهدای جنین و غزه را خواهیم گرفت و نبرد ما تا بیرون راندن دشمن ادامه خواهد یافت.

شهادت جوان 29 ساله فلسطینی در جنین

«قسام زیدان» جوان 29 ساله فلسطینی که نظامیان صهیونیست او را از ناحیه سر هدف اصابت گلوله جنگی قرار داده بودند، لحظاتی پیش در بیمارستان جنین به شهادت رسید.

افزایش آمار شهدای جنین به 8 نفر

وزارت بهداشت فلسطینی اعلام کرد که با شهادت قسام زیدان آمار شهدای جنین از روز گذشته تاکنون به 8 نفر افزایش یافت.

نظامیان ارتش اشغالگر از روز گذشته شهر و اردوگاه جنین را هدف حملات گسترده قرار دادند. روز گذشته 7 جوان فلسطینی و یک کودک به ضرب گلوله صهیونسیت‌ها به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها