گفتگو جالب العالم با خبرنگار لبنانی که به طور مستقیم تهدید به ترور شد+ویدئو

پنج‌شنبه 23 آذر 1402 - 19:27

خبرنگار العالم در جنوب لبنان با علی شعیب خبرنگار المیادین که اخیرا از سوی سخنگوی ارتش اشغالگر تهدید به ترور شد، گفتگو کرد.

العالم ـ لبنان

اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پس از شهادت دو خبرنگار المیادین در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، در شبکه های اجتماعی خطاب به علی شعیب خبرنگار المیادین گفت: هدف بعدی تو هستی!

حمله صهیونیست ها به جنوب لبنان و شهادت دو خبرنگار + ویدئو

حسین عزالدین خبرنگار العالم که در کنار دیگر خبرنگاران در منطقه المرجعیون در مرز فلسطین اشغالی مستقر شدند، با علی شعیب خبرنگار المیادین گفتگو کرد.

خبرنگار العالم گفت: به طرف هدف دوم می رویم آنگونه که دشمن صهیونیستی پس از هدف قرار دادن ناجوانمردانه تیم خبری شبکه المیادین اعلام کرد. حال آیا تو هدف دوم هستی؟

علی شعیب که مشخص است به تهدید اسرائیلی‌ها کمترین توجهی ندارد، گفت: اولا هدف را خدا مشخص می کند یعنی مرگ و زندگی ما در دست خداست نه اسرائیل، ما تسلیم خواست الهی هستیم، همینکه اینجا هستیم یعنی تسلیم اراده خداوند هستیم. با این حال ما باید مراقب خود باشیم. اینجا نیامده ایم تا شهید شویم بلکه ما اینجا هستیم تا با دوربین خود با قلم خود و با صدای خود دستاوردی را محقق کنیم.

وی افزود: ما به عنوان خبرنگار می بایست جغرافیای منطقه را بشناسیم به ویژه با توجه به قواعد درگیری که دشمن اعلام کرده، لذا می بایست از نقاط اصابت موشک‌ها دوری کنیم تا بتوانیم به فعالیت‌های خود برای رساندن پیام مقاومت ادامه دهیم.

پربیننده ترین خبرها