حماسه آفرینی رزمندگان مقاومت فلسطین در درگیری با اشغالگران صهیونیست

حماسه آفرینی رزمندگان مقاومت فلسطین در درگیری با اشغالگران صهیونیست
جمعه 24 آذر 1402 - 14:43

رزمندگان گردان های قسام و گروه های مقاومت فلسطین امروز (جمعه) به درگیری های مسلحانه و حماسه های قهرمانانه با نیروهای اشغالگر در مناطقی از باریکه غزه ادامه دادند و طی ساعات گذشته، اقداماتی غافلگیرانه را علیه دشمن صهیونیست انجام دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، رزمندگان مقاومت فلسطینی در ادامه با حملات موشکی بسیاری از تانک ها را منهدم کردند. بر اساس این گزارش همچنان درگیری های شدید بین رزمندگان گردان های قسام، گروه های مقاومت و نیروهای اشغالگر در بسیاری از مناطق غزه در جریان است که شدیدترین آنها در محله شجاعیه در شرق غزه و در خان یونس گزارش شده است.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز از هلاکت یک عضو یگان مهندسی وابسته به تیپ جولانی در نبردهای جاری در جنوب باریکه غزه خبر داد.

ارتش اشغالگر همچنین از زخمی شدن دو افسر و سرباز دیگر صهیونیست در همین منطقه خبر داد.

منابع مقاومت تاکید می کنند که اشغالگران عمدا بخش عمده از خسارات خود را پنهان کرده و بخش محدودی از آنها را اعلام می کنند.

ابوعبیده، سخنگوی گردان های قسام شامگاه پنجشنبه تاکید کرد که بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این گردان ها، رزمندگان قسام طی 72 ساعت گذشته 72 خودروی نظامی را به طور کامل یا جزئی منهدم کرده اند.

به گفته ابوعبیده، رزمندگان قسام موفق شدند 36 نظامی اسرائيلي را به هلاكت برسانند و ده ها نظامی دیگر صهیونیست را بکشند و یا مجروح کنند و به تجهیزات و وسایل برخی از آنها دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان قسام ، نیروهای متجاوز صهیونیستی را با موشک و سیستم های ضد استحکامات مورد هدف قرار دادند. همچنین از فاصله صفر با نیروهای دشمن درگیر شدند و تیم های امدادی آنها را علاوه بر عملیات تک تیراندازی که علیه سربازانشان انجام شد، هدف قرار دادند.

ابوعبیده افزود: مقرهای صحرایی و اتاق های فرماندهی دشمن هدف قرار گرفت و مجاهدین توانستند با گلوله های خمپاره و موشک های کوتاه برد در تمام جبهه های نبرد، مراکز نظامی را منهدم کرده و حملات موشکی را به سمت اهداف گوناگون و با بردهای مختلف در داخل اراضی اشغالی هدایت کنند.

پربیننده ترین خبرها