در گفتگو با العالم مطرح شد؛

پیام پدر اسیر «تامر مرعی» از روی ویرانه‌های منزلش+فیلم

جمعه 24 آذر 1402 - 23:08

پدر تامر مرعی، اسیری که رژیم صهیونیستی خانه‌اش را ویران کرده است پیامی برای رژیم صهیونیستی فرستاد با این مضمون که در خاک جنین می‌ماند و این خاکی است که در آن رشد یافته و برای همیشه خاک فلسطین خواهد ماند.

العالم - فلسطین اشغالی

در حالی که رژیم صهیونیستی ادعا می کند که فقط منزل رزمندگان مقاومت را ویران می کند اما نظامیان این رژیم منازل شهروندان بی دفاع اردوگاه جنین را هدف حمله قرار داده و ویران می کنند.

این همان استراتژی این رژیم در غزه برای قتل عام مردم عادی و تخریب خانه هایشان است.

دوربین العالم در محل ویرانه های منزل تامر مرعی، که در اسارت رژیم اشغالگر به سر می برد، حضور یافت. نظامیان رژیم صهیونیستی این منزل را که متشکل از دو طبقه بود ویران کرده و در حین کار به منازل اطراف هم خسارت وارد کردند.

این منزل یکی از ده‌ها منزلی است که در جنین در عملیات نظامی 6 ساعته رژیم اشغالگر ویران شدند. نظامیان این رژیم همچنین صدها شهروند را بازداشت کرده و به صدها منزل حمله کردند.

ماهر مرعی، پدر تامر به خبرنگارالعالم گفت: ما در خانه نبودیم.. خانه ما خالی بود، خدا را شکر که هیچ کس در خانه نبود.. خدا را شکر که همه سالمیم .. ما قبلا از خانه خارج شده بودیم.. من خارج از اردوگاه بودم و وقتی برگشتم با ویرانه های خانه ام رو به رو شدم که بی هیچ دلیلی تخریب شده است.

وی گفت: ما خانه و کاشانه خود را رها نمی کنیم.. این خاک و این زمین مال ماست.. این خاک فلسطین است.. خاک اردوگاه است.. من از این اردوگاه خارج نمی شوم .. من در اینجا می مانم.. ما در این جا بزرگ شده ایم و عمرمان را سپری کرده ایم.. کجا می خواهند ما بفرستند؟ ما هیچ جا نمی رویم.

اینها خلاصه ای از حوادث جاری در اردوگاه جنین است. یکی از شهروندان که منزلش به طور کامل ویران شده است اما اعلام می کند که به رغم همه تجاوزات رژیم صهیونیستی در این سرزمین می ماند.. او با این که یک پسرش به شهادت رسیده و پسر دیگرش اسیر است اما به این زندگی ادامه می دهد چون زندگی را در مقاومت می داند.

پربیننده ترین خبرها