رسانه عبری: قسام با عروسک‌های سخنگو نظامیان اسرائیلی را به کمین می‌کشاند

رسانه عبری: قسام با عروسک‌های سخنگو نظامیان اسرائیلی را به کمین می‌کشاند
شنبه 25 آذر 1402 - 13:20

یک روزنامه صهیونیستی از کشاندن نیروهای اسراییلی به کمین نیروهای مقاومت قسام با عروسک های سخنگو خبر داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت گزارش داد که نیروهای گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، با استفاده از عروسک‌های سخنگو به زبان عبری نظامیان اسرائیلی را به گمان وجود اسرای اسرائیلی در داخل ساختمان‌ها به داخل کمین کشانده و آن‌ها را هدف قرار می‌دهند.
ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- روز پنجشنبه (16 آذر ماه) خبر داد که طی سه روز گذشته، ۱۳۵ خودروی نظامی صهیونیستها را در محورهای مختلف نوار غزه منهدم کرده‌اند.

وی با اشاره به کشته و زخمی شدن دهها نظامی اسرائیلی، به بمب‌گذاری ورودی تونلها و منازل اشاره کرد و گفت که در جریان این اقدام، چند نظامی اسرائیلی کشته شدند.

سخنگوی القسام با بیان اینکه نظامیان اسرائیلی هدف بمبهای ضد نفر نیز قرار گرفته‌اند، گفت: نیروهای مقاومت، تجمعهای نظامی را هدف خمپاره و راکتهای با بُرد کوتاه قرار دادند و عمق رژیم صهیونیستی را راکت‌باران کردند.
از سوی دیگر گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس شنبه 11 آذر ماه، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل ساختمانی در منطقه التوأم در شمال غرب غزه در کمینی گرفتار کرده و آن‌ها را با بمب‌های ضدنفر، راکت‌های ضدزره و تیربار سنگین هدف قرار داده که به کشته و یا زخمی شدن همه این نیروهای منجر شده است.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که اتاق فرماندهی و جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل ساختمانی در شرق بیت حانون با 4 راکت ضدنفر هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها