گزارش العالم؛ اشغالگران از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی جلوگیری کردند+ ویدیو

شنبه 25 آذر 1402 - 22:38

اشغالگران صهیونیست در دهمین جمعه پس از آغاز حملات جنایتکارانه به غزه،‌ از ورود نمازگزاران فلسطینی بیت المقدس به مسجد الاقصی جلوگیری کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در گزارشی از وضعیت دهمین جمعه پس از آغاز حملات به نوار غزه گزارش داد و خاطرنشان کرد،‌ به دنبال ممانعت نیروهای اشغالگر،‌ برخی از نمازگزاران مجبور به اقامه نماز در معابر و خیابان‌های نزدیک مسجدالاقصی شدند.

خبرنگار العالم در این گزارش،‌ تصاویری از یکی از ده‌ها ایست بازرسی که اشغالگران صهیونیست جلوی درهای اصلی مسجد الاقصی قرار داده اند، ارسال کرد.

بنابر این گزارش، «اشغالگران بدون هیچ دلیلی از ورود نمازگزاران جلوگیری و همه چیز را کنترل می کنند. آنها حتی به زنان، شیوخ و سالمندانی که اجازه ورود دارند هم، حمله می کنند. بسیاری از نمازگزاران حتی افراد مسن از ورود به مسجدالاقصی منع شدند و نظامیان به هر شهروند فلسطینی که به مسجد الاقصی نزدیک شود، حمله ور می شوند.»

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، برخی از نمازگزاران سعی کردند در خیابان نماز بخوانند، اما نیروهای اشغالگر صهیونیست حتی از این کار هم ممانعت و تدابیر شدیدی علیه آنها اتخاذ کردند. بنابر این تنها تعداد اندکی از نمازگزاران با پافشاری توانستند نماز خود را در خیابان‌های اطراف بخوانند.

پربیننده ترین خبرها