جنایت رژیم اشغالگر علیه مجروحان کرانه باختری

جنایت رژیم اشغالگر علیه مجروحان کرانه باختری
يکشنبه 26 آذر 1402 - 22:03

خبرنگار شبکه خبری العالم در شهر الخلیل اشغالی در کرانه باختری با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهدا گفت که نظامیان اشغالگر عمداً از رسیدن خدمه آمبولانس به مجروحان جلوگیری می کنند تا آنها را به سوی مرگ سوق دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

گزارشگر شبکه خبری العالم در الخلیل گفت: «اوضاع در کرانه باختری آرام نمی‌شود و شهروندان با گلوله‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی به شهادت می رسند و از آغاز نبرد ۷ اکتبر تا امروز تعداد شهدا به 505 نفر افزایش یافته است. بنا به اعلام وزارت بهداشت، تعداد بازداشت شدگان در به 4540 نفر رسید. امشب 20 نفر از شهروندان در سراسر شهر بازداشت شدند.»

خبرنگار ما افزود: «ارتش اشغالگر به منازل شهروندان یورش برده و به آنها حمله کردند، اشغالگران در اردوگاه العروب در شهر الخلیل تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.»

وی ادامه داد: «امروز خیل عظیم مردم «بیت امر» واقع در شمال الخلیل در مراسم تشییع پیکر شهید «عزیز خلیل» که عصر دیروز بر اثر اصابت گلوله ارتش اشغالگر به شهادت رسید، شرکت کردند. اصابت گلوله به ناحیه شکم و خونریزی زیاد منجر به شهادت وی شد و اشغالگران عمدا از انتقال وی به بیمارستان جلوگیری کردند و اجازه ندادند فوراً تحت درمان قرار گیرد.»

خبرنگار شبکه العالم درباره نظامیان اشغالگر گفت : «عمداً از رسیدن خدمه آمبولانس به مجروحان جلوگیری می کند تا از مرگ نجات پیدا نکنند. همچنین نقاط خطرناک و اعضای حساس بدن را هدف قرار می دهد که منجر به خونریزی و جراحات جدی شده و منجر به مرگ گردد.»

پربیننده ترین خبرها