انصارالله: عملیات یمن تأثیر اقتصادی بزرگی بر دشمن اسرائیلی داشته است

انصارالله: عملیات یمن تأثیر اقتصادی بزرگی بر دشمن اسرائیلی داشته است
يکشنبه 26 آذر 1402 - 22:36

«محمد عبدالسلام»، رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن شامگاه یکشنبه در سخنانی تاکید کرد: یمن «اسرائیل» را تهدیدی برای ملت ها و کشورها می داند و تهدیدی واقعی برای وحدت امت اسلامی است.

العالم - یمن

به گزارش العالم، «محمد عبدالسلام»، رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن اظهار داشت: موضع یمن در قبال فلسطین برخاسته از یک اصل دینی، ملی و اخلاقی است، یمن «اسرائیل» را تهدیدی برای ملت ها و کشورها می داند و تهدیدی واقعی برای وحدت امت اسلامی است.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در ادامه عنوان کرد: عملیات یمن تأثیر اقتصادی بزرگی بر دشمن اسرائیلی داشته است و الگویی برای کشورهای جهان اسلام است.

وی ادامه داد، ارتباط با کشورهای فعال و تأثیرگذار وجود دارد و هدف دستیابی به اهداف اعلام شده رفع محاصره غزه و توقف تجاوز به آن است.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن خاطر نشان کرد: موضوع فلسطین قابل مذاکره نیست و ما نمی توانیم آنچه را که علیه مردم غزه اتفاق می افتد قبول کنیم.

«عبدالسلام» تاکید کرد: هرگونه اقدامی از سوی نیروهای مسلح یمن به رفع محاصره غزه و توقف تجاوز به آن مربوط می شود.

وی گفت: اگر می خواهید عملیات دریایی علیه دشمن اسرائیل را متوقف کنید، باید محاصره غزه را بردارید و غذا و دارو به این منطقه برسانید.

«محمد عبدالسلام» همچنین گفت: تاکید می کنیم دریای سرخ تنها برای کشتی های اسرائیلی ناامن است و تجارت آزاد دریایی در آن برقرار است، نیروی دریایی ما تنها کشتی‌های اسرائیلی به مقصد بنادر اشغالی را هدف قرار می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها