نتایح یک بررسی :

83 درصد از مطالب منتشر شده در اینترنت درباره جنگ علیه غزه علیه "اسرائیل" است

83 درصد از مطالب منتشر شده در اینترنت درباره جنگ علیه غزه علیه
دوشنبه 27 آذر 1402 - 13:53

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که نتیجه بررسی هایی که شرکت "میگ ای آی" انجام داده، نشان می دهد که اکثریت قابل توجهی از مطالب و مقالاتی که در شبکه های اجتماعی و رسانه های معروف اسرائیلی درباره جنگ علیه غزه منتشر می شود، علیه "اسرائیل" است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه العالم، بر اساس این بررسی، 83 درصد از مطالب چاپ شده در اینترنت درباره جنگ، علیه "اسرائیل" است و فقط 9 درصد این مطالب به نفع این رژیم است.

در این گزارش آمده است که در ازای هر گزارش مثبت درباره اسرائیل، 3 گزارش منفی وجود دارد که تصویری منفی را از رژیم اسرائیل ارائه می دهد.

بر اساس این بررسی ها ، از مجموع 372 هزار مقاله ای که درباره جنگ منتشر شده، 64 درصد آن بی طرفانه و 28 درصد علیه "اسرائیل" و 8 درصد به نفع این رژیم بوده است.

با ادامه تجاوز رژیم اسرائیل به غزه ، انتقادات در سطوح مختلف از این رژیم افزایش یافته است، به ویژه که این تجاوز به شهادت و زخمی شدن ده ها هزار نفر از فلسطینی ها منجر شده است.

همچنین تظاهرات گسترده در شهرهای مختلف دنیا در محکومیت تجاوز رژیم اشغالگر و هدف قرار دادن غیرنظامیان از طریق حمله به بیمارستان ها و مدارس و مناطق مسکونی برپا شده است.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل از هفتم اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را علیه باریکه غزه آغاز کرده است که حدود 19 هزار شهید و بیش از 51 هزار مجروح برجای گذاشته است که اکثر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

تجاوز به باریکه غزه همچنین به ویرانی شدید زیرساخت های باریکه غزه و وقوع فاجعه انسانی بی سابقه دراین منطقه منجر شده است.

پربیننده ترین خبرها