مقام ارشد ساف: معاهده «اسلو» زیر چرخ تانک‌های اسرائیلی دفن شد

مقام ارشد ساف: معاهده «اسلو» زیر چرخ تانک‌های اسرائیلی دفن شد
چهارشنبه 29 آذر 1402 - 12:02

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) با اشاره به اینکه معاهده اسلو زیر چرخ تانک‌های اسرائیلی مدفون شده مدعی شد که تشکیلات خودگردان نیروی نظامی ندارد که با نظامیان صهیونیست مقابله کند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش عربی ۲۱، «حسین الشیخ» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) پس از اینکه در معرض هجمه سنگین به علت موضع گیری علیه مقاومت، قرار گرفت، مدعی شد: سخنان من تحریف شده است؛ تشکیلات خودگردان اولین طرفی بوده که از مقاومت دفاع کرده است.

وی افزود: آنچه در حال حاضر باید انجام شود، منزوی کردن کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو در عرصه بین المللی است.

حسین الشیخ درباره معاهده سازش اسلو میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی نیز بیان کرد: معاهده اسلو زیر تانک‌های اسرائیلی مُرد و دفن شد.

الشیخ درباره تحولات غزه گفت: آنچه هم اکنون در نوار غزه رخ می‌دهد، تجاوز گسترده (رژیم صهیونیستی) به غزه است. تشکیلات خودگردان هرگز نمی‌خواهد که شاهد قتل و آوارگی که در غزه رخ می دهد، تحت هیچ شرایطی باشد. تشکیلات خودگردان فاقد قدرت نظامی در رویارویی با اسرائیل است.

وی درباره اختلافات ساف با جنبش حماس هم گفت: صندوق انتخابات فصل الخطاب میان پروژه سازش و مقاومت (اشاره به برنامه های تشکیلات خودگردان و حماس) است.

الشیخ در حالی مدعی این است که تشکیلات خودگردان فاقد نیروی نظامی است که این تشکیلات در سال های اخیر به عنوان بازوی رژیم صهیونیستی صدها مبارز فلسطینی را دستگیر و تحویل صهیونیست ها داده است.

پربیننده ترین خبرها