تحریم خودجوش کالاهای اسرائیلی این‌بار در صربستان + فیلم

تحریم خودجوش کالاهای اسرائیلی این‌بار در صربستان + فیلم
پنج‌شنبه 30 آذر 1402 - 09:25

شهروندان شهر "نووی پازار" صربستان در همبستگی با مردم مظلوم غزه، کالاهای تولید رژیم صهیونیستی و همچنین محصولات شرکت های بین المللی که با رژیم اسرائیل همکاری دارند را هدف تحریم خودجوش قرار دادند.

العالم - اروپا

به گزارش العالم، وزارت بهداشت فلسطین در غزه هر روز آمار شهدا و زخمی های کشتار رژیم صهیونیستی را اعلام می کند. براساس آخرین آمار، از هفتم اکتبر (15 مهر) امسال تاکنون، تعداد شهدای غزه به 20 هزار نفر افزایش پیدا کرده است. ۸۰۰۰ نفر از شهدا کودک و ۶۲۰۰ نفر نیز زن هستند.

کودکان مظلوم فلسطینی، بانک اهداف صهیونیستها بوده و جهان از ویژگی «کودک کشی» این رژیم به خشم آمده است.

در هیچ کجا و هیچ قانونی اجازه داده نمی شود تا زنان، کودکان و بطور کلی غیرنظامیان مورد هدف قرار گیرند و وضعیت حال حاضر غزه نشان می دهد، انسانیتی وجود نداشته و رهبران کشورها موضع صحیحی از خود در راستای مقابله با رفتار وحشیانه و خشم کور رژیم اسرائیل نشان نمی دهند.

اما حامیان فلسطین در اکثر کشورها با برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی، انزجار خود را از حملات رژیم کودک کش اعلام کرده اند.

حرکت های مردمی با محوریت بایکوت و تحریم روابط اقتصادی با رژیم اسرائیل در راستای مقابله با کشتار رژیم صهیونیستی آغاز شده و در حال گسترش است.

حامیان فلسطین این بار در شهر "نووی پازار" صربستان کالاهای تولید رژیم صهیونیستی و همچنین محصولات متعلق به شرکت های بین المللی که با رژیم اشغالگر همکاری دارند را، هدف تحریم خودجوش قرار دادند تا نشان دهند در کنار مظلومان هستند.

فیلم

پربیننده ترین خبرها