جهاد اسلامی: آنچه دشمن در میدان نمی تواند به چنگ آورد، در عرصه سیاست نیز بدست نخواهد آورد

جهاد اسلامی: آنچه دشمن در میدان نمی تواند به چنگ آورد، در عرصه سیاست نیز بدست نخواهد آورد
پنج‌شنبه 30 آذر 1402 - 17:03

«هیثم ابوالغزلان» رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که هنوز این میدان است که خود را در رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی بر موضع سیاسی تحمیل می کند. معلوم است که آنچه دشمن در میدان نمی تواند به چنگ آورد، در عرصه سیاست نیز بدست نخواهد آورد. مقاومت بر شرط توقف کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ابتدا و سپس مذاکره برای معامله کامل همه اسرا، اصرار دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

«هیثم ابوالغزلان» رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت و گو با شبکه خبری العالم با اشاره به اینکه از ۷ اکتبر تا این لحظه همچنان این میدان است که خود را تحمیل می کند، خاطرنشان کرد: «مجاهدان فلسطینی از همان لحظات اولیه با نفوذ به تمامی تدابیر امنیتی صهیونیست‌ها و پیروزی بزرگ بر دشمن صهیونیستی، ثابت کردند که فکر ایجاد اسرائیل در میدان اکنون غیرممکن شده است.

وی صهیونیست‌ها را خطاب قرار داد و گفت: «نه تنها سرنوشت شما از بین رفتن اسرائیل است، بلکه مردم فلسطین نمی توانند راه حل‌های آتش بس را به صورت نصفه کاره بپذیرند.»

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات ۷ اکتبر به بعد را می توان در دو مطلب خلاصه کرد: اول: اقدام مقاومت فلسطین در هدف قرار دادن نظامیان دشمن صهیونیستی و تلاش برای جلوگیری از استقرار آن در یک منطقه خاص. ثانیاً ثابت شد دشمن نتوانسته است به اهدافی چون حذف مقاومت فلسطین و بازگرداندن اسرای صهیونیستی، دست یابد.

پربیننده ترین خبرها