هشدار صنعا به رژیم صهیونیستی: تنها باید نگران عملیات‌های دریایی ما باشید!

هشدار صنعا به رژیم صهیونیستی: تنها باید نگران عملیات‌های دریایی ما باشید!
پنج‌شنبه 30 آذر 1402 - 21:13

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به تردد دریایی رژیم صهیونیستی، گفت که صنعا با حملات به کشتیهای رژیم اسرائیل به دنبال شکست محاصره غزه است.

العالم - یمن

محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن که بارها وی و مسئولان این کشور عملا حمایت خود را از مردم فلسطین نشان داده‌اند، هشدار داد که رژیم صهیونیستی فقط باید نگران عملیاتهای دریایی صنعا باشد.

عبدالسلام با اشاره به اینکه هدف یمن، توقف حملات این رژیم به مردم غزه و شکست محاصره این شهر است، گفت: هیچ کس در جهان نباید اجازه دهد این رژیم تمامی ارزشها و مقدسات را زیر پا بگذارد.

شبکه خبری المسیره به نقل از این مقام یمنی گزارش داد، تا کی باید در سطح بین‌الملل شاهد این حجم از سکوت در قبال «توحش اسرائیل» باشیم و اینکه «چه کسی به آمریکا حق داده است که این همه سلاح و حمایت سیاسی از اسرائیل داشته باشد تا به جنایات خود علیه غیرنظامیان غزه ادامه دهد؟».

وی ضمن هشدار نسبت به اینکه صهیونیستها به دنبال گسترش دامنه درگیری به ویژه در میان کشورهای عربی و اسلامی هستند، گفت: این کشورها باید حمایت بیشتری از غزه داشته باشند و نتانیاهو را از تله‌ای که گرفتار شده است، نجات ندهد.

‏عبدالسلام از اینکه مالزی پذیرای کشتیهای اسرائیلی نشده است، قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که همه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی هم چنین اقدامی انجام دهند.

پربیننده ترین خبرها