شگفتی افسران صهیونیست از تشکیلات نظامی حماس در خانیونس

شگفتی افسران صهیونیست از تشکیلات نظامی حماس در خانیونس
جمعه 1 دی 1402 - 13:35

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی از تشکیلات، سازماندهی و برنامه های نظامی گردان های القسام در میدان های نبرد خانیونس ابراز شگفتی کردند.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

به گزارش روزنامه یدیعوت احرونوت، دان گولدووسن فرمانده لشكر ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که القسام از ساختار جنگی کامل و منظم برخوردار است و یک مغز متفکر نظامی بزرگ آن را اداره می کند که توانسته است گودال ها را به تونل ها، ابزارهای جنگی محافظت شده در میدان جنگ، نقاط دیده بانی، مواضع تیراندازی و تک تیراندازی از مکان های بلند وصل کند.

این روزنامه با اشاره به اینکه افسران و کارشناسان نظامی اسرائیلی از ساختار جنگی حماس طی سال های اخیر دهشت زده شده اند، بیان داشت: حماس هنوز می تواند سلاح های کشنده را با پهپادهای خود مورد هدف قرار دهد.

گفتنی است که لشکر ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی با وجود ادعای خود مبنی بر وقت کافی داشتن برای به نتیجه رساندن ماموریت خود در خانیونس، اذعان داشته که نتوانسته است به همه تونل ها، رزمندگان القسام یا حتی سکوهای پرتاب موشک آن دست پیدا کند.

جنگ در حالی در باریکه غزه وارد هفتاد و هفتمین روز خود می شود که جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر به حملات خشونت‌آمیز خود به مناطق مختلف این باریکه ادامه می‌دهند.

پربیننده ترین خبرها