گزارش العالم از دیر البلح :

بیش از یک میلیون فلسطینی بین خان یونس و مصر محاصره شده اند + ویدئو

دوشنبه 27 آذر 1402 - 13:42

رژیم اشغالگر اسرائیل، 73 روز است که با بمباران وحشیانه مناطق و محله های مسکونی و بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان در باریکه غزه، به کشتار جمعی فلسطینی ها و پاکسازی نژادی آنان اقدام می کند، درحالیکه رزمندگان مقاومت فلسطینی در غزه با یورش زمینی نظامیان صهیونیست مقابله می کنند و خسارت های سنگین به آنان وارد می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش احمد سهمود خبرنگار العالم از بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح در مرکز باریکه غزه، جنگنده های رژیم اشغالگر بخش زایمان در بیمارستان ناصر در خان یونس را بمباران کردند که بر اثر آن ، دنیا ابومحسن دختربچه فلسطینی که در حملات قبلی صهیونیست ها زخمی شده و پایش قطع شده بود، شهید شد.

با توجه به ازدحام جمعیت در بیمارستان های دیگر، دنیا در بخش زایمان بیمارستان ناصر بستری شده بود.

شهادت ده ها نفر در خان یونس

خبرنگار العالم افزود : رژیم اشغالگر اسرائیل به حملات توپخانه ای خود در خیابان خمسه و مناطق بنی سهیله ، معن و الکتیبه درخان یونس ادامه می دهد که این حملات به شهادت ده ها تن منجر شده است.

جنگنده های این رژیم همچنین چند منزل را در منطقه الجنینه هدف قرار دادند.

یک میلیون فلسطینی در بخش کوچکی واقع بین خان یونس و مصر سکونت دارند

به گزارش خبرنگار العالم ، محله الجنینه به خاطر ازدحام جمعیت وضعیتی فاجعه بار دارد و بیش از یک میلیون فلسطینی در این منطقه که بخش کوچکی بین استان خان یونس و مصر است، زندگی می کنند.

وی اظهار داشت که هشدارهایی درباره کوچ اجباری فلسطینی ها از این منطقه به مصر مطرح شده است.

بیمارستان کمال عدوان بعد از کشتار فجیع رژیم اسرائیل از چرخه خدمت خارج شد

به گزارش خبرنگار العالم ، بیمارستان کمال عدوان صحنه کشتار فجیعی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی بود به گونه ای نظامیان اشغالگر قبل از عقب نشینی از این منطقه مجروحان و بیماران را درحالیکه در محوطه بیمارستان زنده بودند، دفن کردند وهمچنین ویرانی گسترده را در این منطقه به بار آوردند.

وی افزود که درخواست هایی در داخل برای تحقیق بین المللی درباره این جنایت فجیع درحق ملت فلسطین مطرح شده است.

دشواری وارد کردن کمک ها به استان الوسطی (میانه)

به گزارش خبرنگار العالم ، استان میانه (دیرالبلح) با وضعیت معیشتی دشوار مواجه است و بازارها خالی از مواد غذایی شده است چرا که اقتصاد براثر تجاوز رژیم اشغالگر ویران شده است.

وی ادامه داد : ورود کمک ها به این استان دشوار است و کمک ها فقط به استان رفح می رسد و این کمک ها بسیار کمک است و حتی نیازهای ساکنان رفح را هم برطرف نمی کند.

مقاومت خسارت های واقعی به اشغالگران در غزه وارد کرد

خبرنگار العالم در غزه همچنین گزارش داد که رسانه های عبری زبان از کشته شدن چهار نظامی صهیونیست در عملیات کنونی در باریکه غزه خبر داده که بدین شکل تعداد نظامیانی که کشته شده اند، به 126 افسر افزایش یافته است. در میان چهار فرد کشته شده افسران با درجه سرگرد دیده می شود.

وی افزود : محله الشجاعیه صحنه درگیری های شدید میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم اشغالگر است و نیروهای مقاومت تعداد زیادی از بولدوزرها و تانک های رژیم اشغالگر اسرائیل را هدف قرار دادند و تلفاتی که به این رژیم در غزه وارد شده ، بر میزان فشارهای داخلی بر کابینه نتنیاهو وارد می کند.

پربیننده ترین خبرها