رژیم صهیونیستی حمله پهپادی به نفتکش این رژیم را تایید کرد

رژیم صهیونیستی حمله پهپادی به نفتکش این رژیم را تایید کرد
شنبه 2 دی 1402 - 15:14

 کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حمله پهپادی به نفتکش متعلق به رژیم اسرائیل در سواحل هند صورت گرفته است.

العالم ـ فلسطین اشغاتلی

بنابر گزارش کانال ۱۳ تلویزیون عبری‌زبان،‌ حمله به نفتکش متعلق به این رژیم که حامل مواد شیمیایی بوده، در سواحل هند به وقوع پیوسته و به دنبال این حمله پهپادی نفتکش دچار حریق شده است.

پیش از این، مرکز تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد بود، یک کشتی حمل و نقل تجاری در دریای عرب، در فاصله ۲۰۰ مایلی از سواحل هند توسط یک پهپاد تهاجمی انتحاری مورد اصابت قرار گرفت و دچار انفجار و آتش سوزی شده که حریق نیز خاموش شده است.

این گزارش خاطرنشان کرده که این حمله تلفاتی نداشت، اما کشتی‌های نیروی دریایی در منطقه به تماس‌های اضطراری از کشتی پاسخ می‌دهند.

پیش از این اعلام شده که هنوز مشخص نیست، مبدا این هواپیمای بدون سرنشین کجا بوده و این که این کشتی متعلق به چه طرفی است.
شرط یمن برای کاهش توقیف کشتی های اسرائیلی

محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی عالی یمن روز سه شنبه (28 آذر ماه) در گفتگویی با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرده بود که شرط یمن برای کاهش توقیف کشتی های اسرائیلی یا وابسته به این رژیم، وارد کردن دارو و غذا به غزه است. پیش از این مسئولان یمنی از تماسهای غیر مستقیم کشورهای غربی به ویژه آمریکا با صنعا خبر داده بودند تا از این طریق، مانع از توقیف کشتی های اسرائیلی شوند.

این مسئول یمنی خاطر نشان کرد : مذاکرات غیر مستقیمی با آمریکایی‎ها در جریان است؛ زیرا مایل نیستیم با آنها مستقیما گفتگو کنیم ، اما هدفمان توقف جنایت‌ها و کشتارها در غزه است.
عضو شورای سیاسی عالی یمن همچنین هشدار داده بود که اگر آمریکا یا کشور دیگری به یمن حمله کند، هر کشوری که در این تجاوز شرکت داشته باشد، متضرر خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها