رئیس رژیم صهیونیستی: غزه آزمون سختی است، نباید شکست بخوریم!

رئیس رژیم صهیونیستی: غزه آزمون سختی است، نباید شکست بخوریم!
دوشنبه 4 دی 1402 - 01:57

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی یکشنبه شنبه به دشواری جنگ غزه برای تل آویو اشاره کرد و گفت: آزمون سختی پیش رو داریم که نباید در آن شکست بخوریم.

العالم-فلسطین اشغالی

هرتزوگ همچنین در واکنش به کشته شدن ۱۵ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته گفت: برای از میان بردن حماس چاره‌ای به ادامه نجام این جنگ نیست.

رئیس رژیم صهیونیستی خطاب به گروه‌های سیاسی گفت: از شما خواهش می‌کنم که در این زمان، اختلافات را کنار بگذارید.

درخواست هرتزوگ برای پایان دادن به جنگ میان سران رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح می شود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در نشست امروز کابینه درباره جنگ غزه، تنش شدیدی میان شرکت کنندگان در این جلسه ایجاد شده و تعدادی از وزیران، نتانیاهو را به دلیل نحوه مدیریت جنگ غزه مورد انتقاد قرار دادند.

کابینه نتانیاهو پس از طوفان الاقصی در سراشیبی قرار گرفته و بسیاری از خانواده‌های اسرای اسرائیلی روزانه دست به تظاهرات زده و بی بی و کابینه وی را مسؤول شکست در برابر نیروهای مقاومت حماس می‌دانند.

در همین راستا، روزنامه جروزالم پست چاپ سرزمین های اشغالی چند روز پیش پیش‌بینی کرد که شکست در هفتم اکتبر منجر به پایان تسلط حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر بر قدرت خواهد شد، همانگونه که گلدا مئیر نخست وزیر وقت اسرائیل پس از جنگ ۱۹۷۳ حکومت را از دست داد.

پربیننده ترین خبرها