ویدیوی جدید قسام از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در غزه

ویدیوی جدید قسام از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در غزه
دوشنبه 4 دی 1402 - 09:36

گردانهای القسام ویدیویی هفت دقیقه‌ای از هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محور شمالی نوار غزه و به‌طور ویژه در محور بیت حانون و بیت لاهیا منتشر کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

در این ویدیو، بخش‌هایی از رصد تحرکات، هدف قرار دادن تک‌تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی، هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان اسرائیلی در یک منزل با استفاده از موشک کورنت و چند صحنه دیگر از درگیری‌های جاری میان طرفین به تصویر کشیده شده است.
قساماز نکات جالب توجه در این ویدیو می‌توان به رصد لحظه‌ای تحرکات نظامیان اسرائیلی در مناطق شمالی غزه، اجرای کمین‌های مناسب و استفاده مناسب از اصل غافلگیری اشاره نمود.

همچنین القسام در این ویدیو، شلیک موشک هدایت شونده کورنت را به نمایش گذاشته است که طی هفته‌های کمتر شاهد استفاده از این سلاح یا سایر تسلیحات مشابه بوده‌ایم.

نوع و سطح اقدامات مقاومت در کنار صحنه‌های رصد نظامیان صهیونیست نشان می‌دهد که علی‌رغم حملات مستمر هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم اسرائیل جهت پوشش نیروهای خودی و تخریب حداکثری مناطق مسکونی، نیروهای القسام از لابه‌لای خرابه‌های غزه به رصد دشمن اشغالگر می‌پردازند.

طی روزهای اخیر تلفات رژیم اسرائیل در نوار غزه به‌طرز چشمگیری افزایش یافته است و ضعف ارتش رژیم اسرائیل در مناطق شمالی نوار غزه به‌وضوح قابل تشخیص است.

پربیننده ترین خبرها