سفیر ایران در سوریه: شهید سید رضی موسوی شهید راه قدس است

دوشنبه 4 دی 1402 - 22:35

سفیر ایران در دمشق ضمن تبریک شهادت سردار سید رضی موسوی، تاکید کرد که شهید موسوی شهید راه قدس است.

العالم _ سوریه

حسین اکبری، سفیر ایران در سوریه در گفتگو با العالم تاکید کرد: شهید سید رضی موسوی در حال برگشت از محل کار به سمت منزلش بود که جنگنده‌های صهیونیستی او را هدف گرفتند.

سفیر ایران تاکید کرد: ترور شهید رضی موسوی، دومین جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در چند مدت اخیر است.

وی با تبریک شهادت سید رضی موسوی تصریح کرد: وی از ابتدا کنار مقاومت بود و از مقاومت ملت‌های مسلمان حمایت کرد چرا که وی و یارانش شهدای راه قدس محسوب می‌شوند.

حسین اکبری خاطرنشان کرد: این جنایت رژیم صهیونیستی تلاشی برای منحرف کردن نگاه‌ها از شکست اسف‌بار اشغالگران در مقابل مقاومت فلسطین در غزه است؛ زیرا نتوانسته اند رهبران حماس را ترور کنند یا اسرای خود را آزاد کنند یا مردم فلسطین را در غزه به زانو درآورند و حتی در داخل کابینه خود دچار ضعف شده اند. رژیم اشغالگر در پی پنهان کردن ناکامی خود است و به همین دلیل سعی می کند با چنین جنایاتی بحران خود را به دیگران منتقل کند.

سید رضی موسوی مستشار ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در تجاوز رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب(س) در حومه دمشق به شهادت رسید.

روابط عمومی کل سپاه درپی شهادت سردار سید رضی موسوی تاکید کرد: بی‌تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت؛ اطلاعات بیشتر متعاقباً به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران رسانده خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها