افزایش انتقادها در رژیم صهیونیستی از ادامه جنگ غزه

چهارشنبه 6 دی 1402 - 23:21

خبرنگار العالم با اشاره به افزایش انتقادها در اراضی اشغالی از تداوم جنگ در غزه، خاطرنشان کرد که تحلیلگران سیاسی هشدار می‌دهند که غزه به باتلاقی تبدیل شده که خروج از آن احتمالا آسان نباشد.

العالم- فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در رام‌الله خاطرنشان کرد که رسانه‌های عبری‌زبان بیشترین منتقدان از جنگ در غزه و شخص نتنیاهو هستند؛‌ زیرا آنها معتقدند در حالی نتنیاهو به ادامه جنگ اصرار دارد که اطرافیان او و نهادهای امنیتی تأکید دارند که غزه به باتلاقی تبدیل شده است و خروج از آن هرگز ساده نیست.

خبرنگار العالم در اشاره به گزارش انتقادی "اسحاق یربک" ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه، نوشت او که از نزدیک‌ترین افراد به بنیامین نتانیاهو است در مقاله‌اش، به اشتباه ارتش رژیم صهیونیستی در ورود به جنگ زمینی در نوار غزه پرداخته است. او از همان آغاز جنگ، به نتانیاهو درباره پیامدهای جنگ هشدار می‌داده و تأکید می‌کرده که این جنگ به بحرانی بزرگ‌تری منتهی خواهد شد.

طبق این گزارش، موضع ۷۰ درصد رسانه‌های اسرائیلی در قبال جنگ غزه بسیار تغییر کرده است. این رسانه‌ها در حالی‌که در ابتدای جنگ، از آن به شدت دفاع می‌کردند امروز کاملا تغییر موضع داده‌اند.

خبرنگار العالم متذکر شد آماری که ارتش رژیم اسرائیل درباره تعداد کشته‌شده‌هایش در جنگ می‌دهد شامل نیروهای پلیس و نیروهای دستگاه‌های امنیتی نیست.

پربیننده ترین خبرها