پیام کودک فلسطینی به نیروهای مقاومت در تونل‌های غزه+ ویدیو

پنج‌شنبه 7 دی 1402 - 14:55

یک کودک آواره فلسطینی در دیرالبلح از طریق دوربین شبکه خبری العالم برای نیروهای مقاومت در تونل‌های زیر غزه پیام فرستاد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ این کودک از محوطه بیمارستان شهدای الاقصی به «اسراء البحیصی» خبرنگار العالم گفت: «ما برای سلامتی رزمندگان مقاومت در تونل‌ها دعا می کنیم که خداوند از آنها محافظت کند.»

وی به نیروهای مقاومت توصیه کرد که همیشه این آیه شریفه از سوره یس را تکرار کنند که می فرماید: « وَ جَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ». (و پیش روى آنان حائل و سدّى و پشت سرشان نیز حائل و سدّى قرار دادیم، و به طور فراگیر آنان را پوشاندیم، پس هیچ چیز را نمى‏ بینند.)

حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی،‌ بیمارستان ها و مدارس و پناهگاه های فلسطینیان و کشتار غیر نظامیان همچنان ادامه دارد. در حملات امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، ده‌ها فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند که بیشتر آنها کودک و زن بودند.

بنابر این گزارش،‌ شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف حملات شدیدی قرار گرفت که منجر به شهید و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی شد. در مرکز غزه، در نتیجه بمباران اردوگاه نصیرات، حداقل هفت غیرنظامی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین منطقه دیرالبلح و اردوگاه مغازی را هدف قرار دادند که منجر به شهید و زخمی شدن تعدادی از شهروندان غیرنظامی شد.

براثر حملات مستمر رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی، آمار تلفات تجاوزات این رژیم به نوار غزه از مرز 21 هزار شهید و 55 هزار زخمی گذشت.

پربیننده ترین خبرها