تصویر جدید مورد ادعای رژیم اسرائیل از فرمانده دیده نشده قسام

تصویر جدید مورد ادعای رژیم اسرائیل از فرمانده دیده نشده قسام
پنج‌شنبه 7 دی 1402 - 19:09

کاربران شبکه‌های اجتماعی به عکسی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرده و مدعی شدند که متعلق به محمد الضیف فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس است، واکنش نشان دادند.

العالم - فلسطين اشغالی

شبکه 12 رژیم اسرائیل دیروز چهارشنبه، عکسی را منتشر و ادعا کرد که متعلق به محمد الضیف 58 ساله است. وی در سال های 2001، 2002، 2003، 2006 و 2014 پنج بار هدف سوءقصد قرار گرفت.

کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گفتند که برای آنها زیاد مهم نیست که این عکس را که اشغالگران منتشر کرده اند، عکس محمد الضیف است یا نه. از نظر آنها مهم این است که محمد الضیف در سلامت کامل به سرمی برد و جنگ علیه اشغالگران را فرماندهی می کند. از نظر آنها مهم این است که اشغالگران صرفا منتشر کردن یک عکس از محمد الضیف آن هم پس از بیش از 80 روز از تجاوز نظامی همه جانبه به غزه را یک دستاورد برای خود تلقی کرده اند.

برخی دیگر از کاربران شبکه ایکس این خبر را بیشتر شبیه یک جُوک از سوی دستگاه اطلاعات رژیم اسراییل دانستند زیرا پس از اینکه اشغالگران نتوانستند محل حضور محمد الضیف را که در صدر افراد تحت تعقیب آنها قرار دارند، شناسایی کنند، این عکس را منتشر کردند و گفتند که آن را از طریق هوش مصنوعی تهیه کرده اند.

گروهی دیگر از کاربران شبکه ایکس (توییتر سابق) نیز نوشتند: اگر عکس محمد الضیف درست نباشد، این بدان معناست که رژیم اسرائیل با انتشار این عکس خود را در مخمصه قرار داده است. آنها این اقدام را شکستی 30 ساله برای رژیم اسرائیل دانستند و گفتند که اشغالگران هنوز در تعقیب یک شبح هستند اما اگر این عکس درست باشد، یک پیروزی محسوب نمی شود، زیرا توده صهیونیستها این سوال را از سران خود می پرسند که چرا او هنوز زنده است؟

در شبکه اجتماعی فیسبوک نیز کاربران انتشار این عکس توسط رسانه های صهیونیستی را "بازی در وقت اضافه از سوی یک رژیم جنایتکار دانستند که می خواهد به هر وسیله ای آبروی خود را حفظ کند.

"تامیر هیمن" ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و مدیر سابق مؤسسه تحقیقات امنیتی این رژیم می گوید که محمد الضیف "قدرت و توانایی شناختی دارد و پس از زنده ماندن از چندین سوء قصد، به یک نماد و اسطوره تبدیل شده است و صرفاً ذکر نام او، برای مبارزان فلسطینی انگیزه ایجاد می کند."

از ابتدای تجاوز نظامی به نوار غزه، نیروهای رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید عملیات نظامی خود با هدف دستیابی به رهبران و فرماندهان حماس که به گفته آنها، عملیات طوفان الاقصی را در 7 اکتبر (15 مهر) برنامه ریزی و اجرا کردند.

پربیننده ترین خبرها