شهادت اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی 

شهادت اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی 
سه شنبه 12 دی 1402 - 11:33

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی و باشگاه اسرای فلسطینی در بیانیه‌ای از شهادت عبدالرحمن باسم البحش اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی و باشگاه اسرای فلسطینی در بیانیه ای اعلام کردند که "عبدالرحمن باسم البحش " اهل نابلس (23 ساله) از 31 می 2022 در زندان مجدو در بازداشت به سر می برد و به 35 ماه حبس محکوم شده بود.

در این بیانیه آمده است که عبدالرحمن باسم البحش "اولین شهید در اولین روز سال 2024" و هفتمین شهید در زندان های رژیم صهیونیستی بعد از عملیات هفتم اکتبر 2034 است که رژیم اشغالگر از شهادت آنان در اردوگاه سدیه تیمان در بئر السبع خبر داده بود ، بدون اینکه به جزئیات یا تعداد آنان اشاره کند.

در این بیانیه مشترک آمده است که جنایت ترور عبدالرحمن البحش در زندان مجدو که شاهد فجیع ترین جنایت ها و شکنجه های هدفمند و برنامه ریزی شده اسرای فلسطینی از سوی مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی بوده است، نشان می دهد که رژیم اشغالگر علاوه بر شکنجه و آزار برنامه ریزی شده اسرا ، بدون هیچ ملاحظه‌ای، به اقدامات تروریستی با هدف به شهادت رساندن اسرای فلسطینی در زندان‌های خود ادامه می دهد.

پربیننده ترین خبرها