واکنش تاثیرگذار مادر شهید صالح العاروری پس از دریافت خبر شهادت فرزندش+ ویدیو

واکنش تاثیرگذار مادر شهید صالح العاروری پس از دریافت خبر شهادت فرزندش+ ویدیو
چهارشنبه 13 دی 1402 - 08:44

مادر شهید صالح العاروری معاون رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیروت به خبر شهادت فرزندش واکنش نشان داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، در ویدیوی منتشر از مادر این شهید پس از دریافت خبر ترور و شهادت فرزندش از سوی رژیم صهیونیستی، در واکنشی با صلابت و تاثیرگذار خاطرنشان می کند: بگویید صالح شهید شده، خداوند او را رحمت کند، ناراحت و غمگین نباشید، شهادت را به او تبریک بگویید، او هم کسی مثل مردم غزه بود، می‌گفت همه دوستانم شهید شدند، فقط من مانده‌ام، شهادت را بسیار دوست داشت و سپاس از خداوند که به آن رسید.
مادر
رژیم صهیونیستی دیشب (سه سه شنبه/ 12 دی ماه)‌ در حمله پهپادی یک دفتر متعلق به حماس را در المشرفیه واقع در ضاحیه جنوبی در بیروت هدف قرار داد که در پی این اقدام تروریستی صالح العاروری نایب رئیس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسید و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.
به دنبال اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور صالح العاروری معاون رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیروت، جنبش حماس به میانجی‌ها اطلاع داد که تمام مذاکرات درباره آزادی اُسرا در غزه تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
در همین حال جنبش حزب الله لبنان در واکنش به ترور نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تأکید کرد که جنایت ترور این شهید فلسطینی، بی پاسخ نخواهد ماند.

حزب الله با اشاره به اینکه ترور العاروری و همرزمان شهیدش را در بیروت تجاوز خطرناکی به لبنان و حاکمیت این کشور می‌داند، تأکید کرد، این ترور حامل پیامهای سیاسی و امنیتی و تحول خطرناکی در مسیر جنگ محور مقاومت با دشمن است.

پربیننده ترین خبرها