پیش‌بینی شهید العاروری از شکست صهیونیست‌ها

پیش‌بینی شهید العاروری از شکست صهیونیست‌ها
چهارشنبه 13 دی 1402 - 19:51

رئیس دفتر سیاسی سابق جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت را نشانه پذیرش تلاش‌های مجاهدانه خود و فلسطینیان از سوی خداوند دانست و گفت: بین من و شما باشد و تاریخ گواهی خواهد داد که صهیونیست‌ها در توطئه خود شکست خواهند خورد.

العالم - فلسطین اشغالی

وبگاه «راهبرد معاصر» به‌مناسبت شهادت صالح العاروری معاون رئیس دفتر حماس گفتگوی این شهید بزرگوار را بازنشر داد.

«تاریخ، شکست صهیونیست‌ها را گواهی خواهد داد»، این جمله را شهید صالح العاروری که دیروز در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی لبنان به شهادت رسید، مدت‌ها پیش به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفته بود

رئیس دفتر سیاسی سابق جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) قریب دو سال پیش گویا در افکار خود طراحی عملیاتی را برای شکست هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها مدنظر داشت. همان که هفتم اکتبر 2023 رخ داد و مقاومت فلسطین نام «طوفان الاقصی» بر آن نهاد. عاروری با بیان اینکه اتفاقات خوشحال‌کننده ای در راه است، افزود: معادلات منطقه به دست مقاومت تغییر کرده و به‌زودی شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که از آن مسرور می‌شوید.

متأسفانه رژیم اشغالگر صهیونیستی رهبران ما را به شهادت رساند تا راهمان را تضعیف کند؛ راه مقاومتی که استمرار دارد و روز به روز قدرتمندتر می‌شود

در بحبوحه عملیات «شمشیر قدس» اقدامات خصمانه و جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و قدس اشغالی باعث شد شهروندان فلسطینی کرانه باختری در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کنند، در حمایت از مسجدالاقصی شعار سر دهند و با حمل پلاکاردهایی حمایت خود را از فلسطینیان ساکن منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی ابراز کنند.شهید عاروری، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفته بود: هدف صهیونیست‌ها چیزی جز یهودی سازی قدس اشغالی نیست و برای تحقق این هدف انواع توطئه‌ها را علیه فلسطینیان به‌کار می‌بندند. شاهد بودیم نظامیان صهیونیستی مسجدالاقصی را از صاحبان اصلی‌اش تخلیه کردند و نگذاشتند فلسطینیان در آنجا نماز بگذارند. بین من و شما باشد و تاریخ گواهی خواهد داد که صهیونیست‌ها در توطئه خود شکست خواهند خورد.

وی عنوان کرد: کل ظرفیت مقاومت برای آزادی قدس اشغالی تجهیز شده است. این را بگویم که با وجود ظرفیت بالای مقاومت، از طرف‌های منطقه‌ای عربی گله داریم؛ آن‌ها تلاش کردند موضوع فلسطین و مسجدالاقصی را کنار بگذارند و راه دیگری را موسوم به عادی‌سازی روابط پیمودند، ولی به خواست خداوند معادلات به دست مقاومت تغییر کرد و به‌زودی شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که از آن مسرور می‌شوید.

عضو ارشد حماس عنوان کرد: متأسفانه رژیم اشغالگر صهیونیستی رهبران ما را به شهادت رساند تا راهمان را تضعیف کند؛ راه مقاومتی که استمرار دارد و روز به روز قدرتمندتر می‌شود. پیام من به آن‌ها این است که همه ما دوستدار شهادتیم و راه من راه شهادت است؛ از خداوند می‌خواهیم زندگی ما را ختم به شهادت کند که اگر این‌گونه شود، آن را نشانه پذیرش خدمت خود در نزد خداوند می‌دانیم.

ـ راهبرد معاصر

پربیننده ترین خبرها