گزارش العالم از الحاق ناو شهید ابومهدی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه+ ویدیو

شنبه 16 دی 1402 - 16:37

فرمانده کل سپاه پاسداران در دوازدهمین آیین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی ـ تهاجمی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس گفت: امروز روز بزرگ و تاریخی برای ملت پرافتخار ایران عزیز است، روزی که نیروی دریایی سپاه به عنوان جلودار و پیشگام قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران مقابل قدرت های جهان به جهش و درخششی در توان تهاجمی و دفاعی خود دست یافته است.

العالم _ ایران ـ سیاسی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در بندر عباس،‌ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی با بیان اینکه اساس کار سپاه بر دو حقیقت استوار است، افزود: این دو حقیقت یکی تاثیر اصول دکترین بر توسعه قدرت و دیگری تاثیر راهبردها بر گسترش قدرت است و ما معتقدیم که باید در دریا، صحنه جنگ را ما تعیین کنیم زیرا هر کس در دریا موقعیت نبرد را انتخاب کند، دست برتر را خواهد داشت.
وی تاکید کرد: نیروی دریای سپاه باید قادر باشد به هر نقطه ای که دشمن در آن ایستاده است، دست یابد و نیز بتواند در دوردست با دشمن نبرد کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اصل خوداتکایی نیروی دریایی در نبرد، اصلی مهم برای ماست و استقلال رزمی در نیروی دریایی در هر سطحی اندیشیده شده است.
وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه در زیر سطح، سطح و فضای سه بعدی درگیر است، گفت: تاثیر راهبردی ما بر توسعه قدرت این است که باید هر جا در امتداد منافع ملی قدرت دفاعی داشته باشیم و از منافع خود در دریا محافظت کنیم.
به گزارش خبرنگار العالم، دوازدهمین آیین الحاق شناورها و تجهیزات راهبردی جدید به نیروی دریایی سپاه با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسوولان نیروهای مسلح صبح امروز (شنبه) برگزار شد.

شناورهای جدید الحاق یافته به نیروی دریایی سپاه شامل یک ناو گشتی ـ رزمی به نام شهید ابومهدی المهندس، چهار فروند شناور ذوالفقار موشک انداز و پنج فروند شناور عاشورا با موشک انداز پدافند هوایی کوثر است.

پربیننده ترین خبرها