فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

قدرت پهپادی ایران متناسب با تهدیدات احتمالی در حال ارتقا است

قدرت پهپادی ایران متناسب با تهدیدات احتمالی در حال ارتقا است
شنبه 16 دی 1402 - 16:28

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: قدرت پهپادی ایران متناسب با تهدیدات احتمالی در حال ارتقا است و به برکت این تحول عظیم در سایر صنایع نیز شاهد جهش فناوری بومی هستیم.

العالم - ایران

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد روز شنبه در جمع فرماندهان و کارکنان یگان پهپادی این نیرو اظهار داشت: حمایت مردم کشورمان در برهه‌های مختلف، مهمترین مولفه قدرت کشور است و نقشه‌های شوم بیگانگان در ضربه‌زدن به اقتدار کشورمان را بی‌اثر کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی نشان از اوج ذلت و خواری بیگانگان دارد، اضافه کرد: این اقدامات بیانگر استیصال دشمنان در برابر پیشرفت و قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: قدرت پهپادی ایران متناسب با تهدیدات احتمالی در حال ارتقا است و به برکت این تحول عظیم در سایر صنایع از جمله متالوژی، فایبرگلاس و کامپوزیت شاهد جهش فناوری بومی هستیم.

امیرسرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه پهپادهای بومی کشورمان برتری هوایی برخی کشورهای بیگانه را کم‌اثر و سلب کرده‌ است، تصریح کرد: توسعه بهره‌گیری از پهپاد در افزایش توان رزمی و عملیاتی پدافند هوایی نقش بسزایی دارد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

پربیننده ترین خبرها